Alla inlägg under oktober 2013

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52




För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad. 


 

Vi gungade.. 



 

Alex meckade med gungkatten.. 



 

Alex testade sina nya sandaler.. 



 

Jag och Alex badade på balkongen.. vi hade ingen pool iår för vi fick inte plats med den så vi fick låna Philips badbalja :) 


 

Jag badade själcv o njöt av all plats :) 



 

Moa o Hugo plus alla vi lekte på en lekplats..


 

Vu gungade och hade jättekul! 



 

Storfarmor Maud från göteborg var och hälsade på. Denna kväll var vi hoss moster tiss o fredrik och grillade. 



 

Vi fick korv o bröd, de vuxna åt grillad kyckling och kött med potatisgratäng, rotfruktsgratäng, sallad, såser o dressingar, baugtter o pålägg, SÅ sjukt gott och mysigt vi hade det!! 



 

Vi drack mjölk..


 

Vi drog till ALnäs och svischade oss i rep tillsammans med morfar. 



 

Här morfar, ta emot så svingar du tillbaka till mig! *kastar iväg till morfar*



 

OJ.. gubben blev nockad... hoppsan!



 

Har haft filmmys med Moa och blivit sparkad på av Philip. 


 

Mys! 



 

Sötaste Moa i hela världen! 



 

Alex har hunnit med att somnat i Philips bilstol med mammas halsduk över sig..



 

Jag fyllde FYRA år! Grattis till mig!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards