Alla inlägg under april 2011

Av Sebastian Alexander - 3 april 2011 04:14

 

Fick lite nya tshirts, denna tyckte mamma/pappa passade perfekt på mig hehe "do i look like i care" står det :) Mormor - översätts alltså till: ser det ut som att jag bryr mig :)


    

Den här tröjan är pimp! *drar i tröjjan i värsta pimpanda* yeahyeah

Av Sebastian Alexander - 2 april 2011 19:35

Mormor fyllde ju 50år för nån vecka sen och förra helgen hade vi kalas för henne. HELA släkten kom plus alla barn (förutom en kusin med sina barn) men det var såååå roligt o kul att träffa alla, men eftersom det just var så många där som jag inte träffat förr så var ajg väldigt väldigt blyg i början.. det släppte lite mot slutet men jag höll mig mest till mamma/pappa o mina kusiner Moa o Hugo. Vi fick smörgåstårta och kakor/bullar till efterrätt.


 

En av smörgåstårtorna, vi hade 5 (!!) st o nästan allt gick åt. ÅH så gott det är!


 

Ballonger, ballonger, ballonger åt födelsedagsbarnet.


Mamma/pappa o jag hade gjort två av smörgåstårtorna hemma hos oss kvällen innan för mormor fick inte plats med så många i hennes kylskåp :) Så på fredagen innan kalaset var jag o mamma helt lediga så vi drog hem till mormor på morgonen o hjälpte den gamla tanten med att handla och förbereda smörgåstårtorna. Det tog nästan hela dagen, sen på kvällen kom Robert förbi o lånade stolar o pallar så det skulle finnas sittplatser till alla. På lördagen kom vi tidigare på morgonen o hjälpte med det sista, dvs blåsa lite ballonger, duka fram o fixa det sista på "våra" två smörgåstårtor. Kl 13 kom de första gästerna och grattade mormor, sen kom det lite jämt med folk under förmiddagen. Nästan alla fick sittplatser, dock satt robert, italo, johan, pappa, fredrik, morfar o mamma på led efter varann i trappan :) Det var en JÄTTEFIN dag o maten o fikat smakade sååå gott! ojojoj där lyckades du verkligen mormor!  TACK för allt!! *kärlek*


 

Kommer de massa tjejjer säger du mamma? Då ska jag sätta på mig skjorta o väst o håva in alla tjejjer :)


 

och så har jag "håva in tjejjerblicken" ja detta kan bara gå rätt till ikväll!


 

Läckert?! ja jag måste nog få säga det själv, im soo coool and cute! :P


 

Åh nu ringer det på dörren.. nu börjar kalaset!


 

Heeej tjejjen.. vad heter du då? Hänger du här ofta? Om jag vill pussas.. ja det kan vi väl :)


 

*SMACK* men de var ju MORMOR, måste fått nått annat i glaset än saft, såg inte att det var tantiluskan tihi!! Men de går bra att pussas med henne också :)

 

*SMACK* mamma ville också ha en puss o så snäll o söt som jag är emot tjejjer så fick hon också en.. men hon fick kämpa för att få den, jag släpper inte till hur lätt som helst :)


 

Efter en stund vart det dans på borden..


 

Jag dansade o rockade fett på kalaset :)


 

Jadu Robert, det här var väl en lyckad kväll?! Dans, pussar o mat.. kan det blir bättre!?


 

Nu måste vi nog sova lite o smälta alla intryck efter dagen (efter detta fick jag feber o var hemma ifrån dagis.. måste vara för att jag är såååå HET)

Ovido - Quiz & Flashcards