Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Roliga lekar

Av Sebastian Alexander - 29 oktober 2010 19:31

 

Pappa har jobbat så hårt denna vecka och så är det ju fredag idag så vi bestämmde oss för att åka hämta lilla pappa så slapp han cykla hem.


  

Min kissemisse fick också följa me.. de var ju lite kallt ute så han fick låna min mössa...


 

Här kissen får du.. varsugu.. ta den då.. ja.. kom då kisse.....


  

Nä tack, det är bra sebbe! jag har ju bilbälte på mig, då kan jag inte leka..


  

Jag lekte värsta roliga leken med mamma idag kolla:


 

Var är jag??!


 

Ahh... nu börjar man ana nått va.. kan det vara sebbe..!?


 

Nej, nu är han borta igen!!! Sebbe?! Var är du?!


    

Här är jag juh!!!! hahahaha


  

Hahahhahaha ja såå kul har jag haft det idag!!


 

Vänta, vänta!! Jag har en till grej.. kolla!


  

Jag har lärt mig klättra upp på papperskorgen i badrummet så jag kan tvätta händerna själv..


 

bra va?! Men du, vänta.. de kommer mera!


 

*trumvirvel..* jag kan även.....


 

dricka vatten.. o inte bara hur somhelst.. jag dricker ifrån ett värmeljus!!!!! wiihiii vad bra man kan vara!


 

Sen kan jag ta påfyllning också... man blir ju tårögd så bra man kan vara... höhöhö


  

Min tandborsta är borta så jag snodde farsans... nu ska jag sova. PS jag är mycket BÄTTRE idag.. min sjukdom är borta!!!! Nu blir det helg o fira!! PUSSPUSSPUSS


ps igen. Annicha kvackade nått om att de itne gick o skriva kommentarer.. men uppe vid rubriken står de kommentera.. o vi testa o de fungerade.. du kanske måste ta bort dina ank stjärtfjädrar ur ögonen ankan så kan du också se de.... hihihi men du är så söt ändå! blondie......

Anders... mamma vll inte ha saab.. jag ska snacka lite allvar med henne sen.. såg att hon satt o kollade volvo på blocket idag igen.. fasen alltså... tänk dig en fräsig saab 9-3 aero... MMMMMMmmmmm o sen snygg pimpad barnstol som jag kan sitta i. Det är RESPEKT! :)

 
 
Ingen bild

Anders

30 oktober 2010 00:24

sebbe ingen 9-3a ska vara 9-5 ;) du får styra upp de där. natti natti! :D

Sebastian Alexander

2 november 2010 17:26

Ja jag ska tjata på mina päron.ö jag ska säga att du vet o de måste lyssna på dig höhö

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards