Direktlänk till inlägg 17 september 2013

Kulturnattshäng med mormor

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06


Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejjerna men musiken och dansen gillar vi, säger jag iaf så mamma inte blir ledsen o tror att jag tittar på andra tjejjer :) Det var inte så mycket att se, eftersom de var så mycket folk så fick jag och Alex sitta i dubbelvagnen hela tiden och Alex satt i sin vagn, ända till mormor kidnappade honom o vägrade ge tillbaks han. Vi skrek och slogs föra tt få tillbaka Philip men mormor höll stenhårt i honom...... *host* ja så kunde det ha gått till men nu gjorde det inte det, men nästan! :) Vi köpte en mega kokosboll sen gick vi hem igen. Mormor, morfar, Robert o kickan kom in till oss oxå på en liten lördagsfika, det var najs! 


 


pussilipuss


 

Men hallå mormor, inget pussandes in public så att säga. Tänk om den där blöj-tjejjen där borta ser och tror att jag är upptagen *grr*


 

Mamma, kan du vara så snäll o ropa på blöj-tjejjen och säga att det är min mormor som håller på o pussar, jag är inte upptagen, det är min mormor, trot eller ej :) 



 


Tjeeena blöjstumpan.. står du där o smular *flirtar* Du den här tanten är bara min mormor, inget att oroa sig för.. jo kanske lite för hon vägrar släppa mig så kanske blir svårt att dejta mig men.. det är ju eoförsig mysigt att gosa med mormor när jag tänker efter.. mmm det äre ju :) 


  Instagram bild




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 07:59

Fast det är sommar och sol o bad som orkar man inte alltid hålla sig vaken om dagarna, här är några tröttisar under junimånad :)                  ...

Ovido - Quiz & Flashcards