Direktlänk till inlägg 17 september 2013

Pumpar på gymmet

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16


Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skrot han lyfter och jag vart impad, han pumpade på bra i gymmet, starkt jobbat lillis! Jag Testade jag oxå, men hade lite svårt att koncentrera mig när en gammal tant satt utanför gymmet och tog smygfoton på mig hela tiden *suck*


 

Dåså, Sebbe. Då kör vi, jag brukar börja med att sträcka ut kroppen lite och köra lite armhävningar, på tårna! 



 


Sen går jag över i en liten lätt pose, som kallas för att dra upp benen mot magen, så då.. ja drar du upp benen mot magen. Jag har kommit på den själv, den kan vara jobbig och svår men jag är så tränad så det är ingen match för mig. 


 


Shit, Philip, bär du hela den här bilen oxå? Den är ju megatung! *sebbe är imponerad av Philips styrka*


 

*Sebbe* Nä nu pallar jag inget mer *ligger ner o pustar* Jag är inte otränad, jag har bara varit på dagis hela dagen och trött av det. Jag skulle kunna lyfta o gymma mer men.. som sagt, det är lite tufft efter att ha gått på dagis *host*

*philip ligger framför Sebbe och skriker* Rör på dig! Upp o hoppa, inga bortförklaringar *salivet rinner i mungipan på Phlip - han peppar sebbe för fullt* Kom igen nu! 



 

*Sebbe* jag har en bättre ide! Vad sägs om att lyfta bäbis!?


 

Jiiihoooooooo! *alex tjuter av glädje*  MER MER!


 

^Åhh vad kul, kom igen nu då Sebbe, igen!! Mer! IGEN! KOM IGEN!!!!! LYFT MIG IGEEEN! 



 


*sebbe* Mina öron! Fasen Phlip, du börjar låta som mamma, gnäller och skriker med hög röst! Piiiiinsamt Philip :)



 

Vad säger du?! Låter jag som morsan!? Aldrig.. snälla, säg att det inte är sant! Åhh nej... *philip chokades svårt*


  

Jag mår dåligt... känner magen vända sig ut o in nu.... 


 

*krääääks*


  

hehehhhhe förlåt för bilden, vi kunde inte hålla oss hihi man vet aldrig vad vi hittar på :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 07:59

Fast det är sommar och sol o bad som orkar man inte alltid hålla sig vaken om dagarna, här är några tröttisar under junimånad :)                  ...

Ovido - Quiz & Flashcards