Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Åhhh vad bra jag är!

Av Sebastian Alexander - 22 november 2010 18:57

jag ahr lite ont i öronen.. gud vad mina föräldrar tjuter över allt! Jag har ju blivit proffs på att klättra ÖVERALLT.. verkligen ÖVERALLT kan jag klättra och klättra ner för. För varje grej jag gör så tjuter o skriker de.. fast inte av ilska.. så här låter en vanlig dag hos oss..


jag är skitbra och tex... står framför spegeln o borstar mitt hår.. mamma ser det och tjuter os kriker på en gång "PAPPA KOM O TITTA VAD SEBBE GÖR" pappa springer efter o kollar å ba "ÅHHHHHH VAD DUKTIG HAN ÄR" "JA HAN ÄR BÄSTA KILLEN NÅNSIN" svarar mamma! sen ska det klappas händer o pussas o gosas... gud!


Jag lånar mammas sminksaker och "sminkar" mig.. i ansiktet "ÅHHH PAPPA KOM O KOLLA VAD SEBBE KAN, HAN ÄR SÅ SÖTTTT SKYNDA!" skriker mamma. pappa kutar in i badrummet "ÅHHHH VAD SÖT DU ÄR SEBBE.. VAD DU ÄR DUKTIG PÅ ATT FÖRSTÅ" och så.. pussar, gos o klappa händer.. gud!


jag är ju så jäkla briljant att jag förstår tex, "badrum" "mitt rum" "kök" "säng" vad det är.. så säger mamma, "sebbe gå in till sängen o hämta din hund" ja o jag gör ju det.. ja... då tjuter de igen" PAPPA SÅG DU?!?!? HAN GICK IN TILL SÄNGEN NÄR JAG SA DET" tjuter mamma... öhh.. ja?! skulle jag inte det... gud!


ja o så håller de på hela tiden! vad som är lite kul är att, fast jagör nått dumt så applåderar mamma o pappa åt mig för de är så lyckliga att jag förstår o göra nått liksom höhö jag klättrar upp i fönstret o ställer mig på fönsterbrädan.. då applåderar de.. nästa gång jag gör de blir de lite sura.. gud!


Jag fick lite oboy att dricka.. då tog jag glaset och gick in i mitt rum, satte mig vid bordet och drack.. "TITTA VAD SEBBE GÖR.. HAN SITTER SJÄLV VID SITT BORD O DRICKER" fick man höra då.. ja.. herregud så bra man är.. gud!


mamma säger att jag ärvt hennes hjärna o inteligens.. men....... om de är så jäkla lyckla o glada o tycker det är sååå smart att ajg sitter vid ett bord o dricka oboy o mamma säger att jag är brås på hennes hjärna.. ja.. då är man fan inte så smart att man måste skryta om det eller hur?! :) det är ju väldigt svårt att sitta vid ett bord... o dricka oboy... höhöhöhöhööhöhöhööh


jag har ärvt pappas humör iaf kan vi ju lätt konstatera! minsta lilla grej som går emot mig el att jag itne får som jag vill.. crasch boom bang , allt ska ner i golvet! Jag har inget tålamod.. får jag itne som jag vill kastar jag allt som står nära. har jag ett glas, leksak, mat.. vad som helst som står framför mig, tar jag tag i det o kastar det all världens väg! Får jag inte som jag vill, skriker jag o blir sur o kastar ännu fler saker... precis som pappa höhöhöhöhöhö


Idag hade jag ingen blöja på mig.. jag bajsade på golvet.. jag hämtade våtservett själv o la på bajset.. jag kunde inte riktigt torka upp det.. men efter att pappa gjort det så tog jag en ny våtservett o tvättade golvet.. ja.. så bra är jag.. höhöhööh bra info att avsluta kvällen me va?!


nästa inlägg.. som kommer om 10min ungefär så kommer de blider.. mamma fryser så mycket att hon inte kommer upp ur sängen utan måste vänta på att pappa kommer in i sovrummet o ger henne kameran med alla bilder på.. höhöhhöh


pusspusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards