Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Älskade älskling

Av Sebastian Alexander - 24 februari 2011 19:08

Jag glömde juh berätta att när vi var på BVC så vägde juh mig också.. jag har gått ner så mycket i vikt förra gången så vi skulle ha koll på detta nu. TYVÄRR så åkte jag ju på infektion så jag käkade pencellin i 7 dagar plus att jag hade feber o slemhosta med kräkningar i 5 dagar.. så, jag hade gått upp 100g på 3 veckor.. not good. TantBVC sa att när bäbis fött skulle vi gå tillbaka med henne o väga mig också och se då hur mycket jag gåt tupp (el ner) om det fortfarande var lite kanske vi skulle börja nån utredning o se vad som gör detta. Jag började på dagis så tidigt, precis fyllt ett år, o jag springer omkring hela tiden o är väldigt aktiv så hon sa att det spelar in, men vi ska ändå göra en utredning. Vi återkommer i den frågan :)


 

Finaste Sesbastian älskling! *älskar dig sååå vansinnigt mycket, om du bara visste hur mycket jag älskar dig, så skulle du ändå bara veta bråkdelen av all kärlek, en bråkdel av universum, du är så fantastisk!!*


Ja ananrs har vi inte så mycket att rapportera, pappa har legat med halsont nu i veckan, men ska iväg o jobba i morgon. Sen är det helg, så vet jag inte vad som händer.. tvätta  vet jag dock. Kanske bjuda mormor o morfar på fika och visa nya soffan (de VILL faktiskt se den) mamma hittade ett recept med kaddkaka med plopp el center fyllning o snickerstäcke.. kaka på kaka liksom, men man har väl adlrig dött av ett par kakor höhöhö


Tänk.. (ja ni som kan det alltså, mamma o mormor får ta det lite easy med den saken :P) om 8 veckor kanske min lillebror är här!!!! Den lilla pluttis som ligger o sparkar i mammas mage, så nära han är.. men ändå sååå långt bort!! Åhh vad vi längtar efter att få se honom.. MIN LILLEBROR!


 

Tänk att snart har vi en till sån här tjockis i familjen! *KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK*

 
 
farmor

farmor

26 februari 2011 02:39

känner inte igen snygga killen längst ner.

http://sva004

Sebastian Alexander

26 februari 2011 19:40

men farmor! Det är ju JAG, tjocka snygga killen är juh lilla sebbis :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards