Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

Sebbe 1½månad, pusskalas

Av Sebastian Alexander - 26 februari 2011 20:06

Mamma hittade bilder på mig sen jag var 1½ månad gammal.. Man ser att det är jag, men ändå är jag rätt olik mig, inga tänder el ögonfransar.. men sååå söt ändå höhöhö


 

Blä.. du sitter väl inte o pussar på mig va mamma?!


 

Kan nån hjälpa mig?! Hjälp.. jo.. du.. jag behöver hjälp..


 

Oki, ja men det här var väl ganska najs.. lite gos på kinden bara.. såja.. fortsätt så..


 

Nä men.. gå tillbaka till kinden.. inte så nära ansiktet o munnen... inga pussar *hjääälp*


 

TJEJBASILLER! Håll dig ifrån mig mamma!


 

Det är kört... nu är jag redan smittad... *suck*...


 

Åhh vad är det där mitt öga skådar? Tuttar, kan det vara det? mat, mjölk?! :) *yummi*


 

Vad menar du mamma? jag tittar inte på tuttarna.. jag.. tittar på tv.. ser du väl?! :)


 

Ni tror väl inte att ni BÄGGE två ska pussa mig?!


 

HJÄLP! Och så gör ni det! Fyy farao.. två pussar.. .*blää*


 

Nä men alltså.. lägg av, jag kräks.. nu räcker det!


 

Blä.. det här var ju inte bättre.. ta bort!


 

Så, nu skyndar vi oss härifrån så ingen mer blir pussad o gosad med!


 

NEEEJ INTE IGEN! *bläää o kräks*


    

Om jagh ar det trångt? näää.. varför tror du det. .jag ligger så himla skönt här.. bekvämt o.. slappt liksom..


 

Jag känner mig inte alls ihoptryckt! Det är så här jag ser ut.. yoyo


Nu ligger jag o sussar, har haft en lång dag idag. Vi var med moster på stan o köpte present till mormor som fyller 25 om nån vecka, vi hittade ett soffbord på rea i IKEAs fyndhörna som jag o pappa skruvat ihop. Redan kl 930 i mrose var vi på affären och storhandlade så nu ahr vi fyllt kylskåpet inför veckan. Jag fick fiskbullar till mat idag, gud så gott det var! De var kokta/värmda i lite extra grädde.. MUMS. Jag fick ris till fiskbullarna, mamma har aldrig varit med om maken, mamma har alltid fått kokt potatis till fiskbullar o pappa har fått ris. Ingen av dom kan förstå hur den andra tycker om ris resp. potatis till fiskbullar. Jag är neutral i den frågan, jag käkade bara fiskbullar :) 


Igår hade mamma sååå ont i magen. Hon låg ner hela tiden o kunde knappt röra sig, varje gång hon andades så värkte det så fruktansvärt mycket. Hon orkade knappt äta nån mat, hon kunde inte stå upp el gå.. men hon tog sig till sängen, bullade upp kuddar överallt o somnade tillslut.. i morse så var det lite bättre, dock lite ont över naveln, där är det jätteömt, kan knappt nudda den förren hon skriker.. men skönt att hon mår bättre nu!


Ja men det ar väl det.. vi hörs i morgon, nu ska vi se melodifestivalen, inte MELLO - så jävla töntigt att säga det.. vi säger melodifestivalen.. så ni vet :)


 

PUSSPUSSPUSS natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards