Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

bäbis skrattar, chill o vecka 36

Av Sebastian Alexander - 22 mars 2011 19:24


Mamma ville bara visa detta sen jag var liten o låg o skrattade ås mycket för att pappa kastade upp en av mina strumpor ovanför sitt huvud.. fan vad blåst man var på den tiden, nu vet man ju bättre! höhöhö


Idag var mama till tandläkaren och lagade en tand UTAN bedövning, hon tyckte att hon behövde träna lite inför förlossningen genom att tänka o andas lugnt hahaha hon klarade det så då borde ju förlossningen bli en bit kaka (peace of cake) jag chillade på dagis, jag käkade massor av mat o gick omkring o pratade med mina kompisar när vi var ute o lekte. När mamma kom för att hämta mig fick dom väcka mig! Jag brukar bara sova 30-40 min på dagis, men nu de här senaste dagarna har jag sovit över EN TIMME plus att de har behhövt väcka mig! Vem vet hur länge jag hade sovit annars..


Vi var och köpte vantar idag också, galoooooooonvantar, så jävla blött ute ju å jag som inte riktigt kan traska mig rakt genom snövallar o högaberg o dalar ramlar ganska ofta så mina fleecevantar som jag haft var ju bara att hälsa hem med, de fick bli nya vantar. Mamma tyckte jag varit så duktigt för att..... ja.. .inte fasen vet jag men jag fick en nicke nyfiken nalle idag.. NÄÄ jag är inte bortskämd, jag förtjänar allt jag får o pekar på HÖHÖHÖ


Har ju glömt bort att visa vad jag fick av farmor när hon var här ett bälte med verktyg!!! och en verktygslåda, MEN mamma har slarvat bort kameran så vi ska leta efter den o ta kort så får ni se, sötaste farmor nånsin!


Idag är det vecka 36 för gamle mamma o bäbis i magen, nästa vecka räknas han inte som för tidigt född utan som normal.. hoppas det är på G snart, nån vecka till men sen får han ta o titta ut o morsa på oss.. vi längtar ju efter honom!! Imorgon ska mamma till MVC o kolla läget och nästa onsdag(fått tiden framflyttad) ska hon på ultraljud o prata med läkaren ang hur stor bäbis är.


   

Mamma i v36 med bäbis..


 

Mamma med sexy me :) i v36.. jag var lite större va? o lite bättre :P


PUSSPUSSPUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards