Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Snillet meckar

Av Sebastian Alexander - 23 mars 2011 09:12

 

Så du har lite problem med datan Robert, då ska vi se.. nej men vänta då ska jag hjälpa dig.. du har ju missat den här skruven. Skruva lite här o ska jag reda ut vad det är för problem med datan..


   

Ja jag ser på en gång vad det är, det är hårddisken, du måste nog byta ut den, dra loss sladdarna o koppla ihop, enkelt. Jaha du behöver hjälp av pappa.. de kommer inte gå lättare för det.. om ni aktar er lite så ska jag hjälpa er så vi blir klara nån gång.


 

Nja pappa.. det verkar inte vara rätt det som du säger.. jag säger ju till er att akta lite så kan JAG fixa detta! *suck*


 

mamma, de hör juh lika dåligt som du gör :P


 

ja håll i hårddisken nu Robert, det är de enda du behöver (kan) göra så ska vi få igång datan.. då ska vi se..


 

Den här sladden ska gå här, denna ska hit.. den här skruven ska lossas, och det här ska fixas o trixas med *meckar, meckar*


 

Det var lite svårt att se längst där nere, jag kopplar på min ficklampa så ska jag se.. hmm.. så.. ja men då är jag ganska nöjd, nu ska datan fungera! Varsuugu Roberto!


 

Kolla morsan, jag sa juh det! JAG fixade datan! Den fungerar nu.. vad vill ni ha hjälp med nu? BIlen? Oki, lets go!

PUSSPUSSPUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards