Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Feber o sandlåda

Av Sebastian Alexander - 17 april 2011 19:48

Jag ligger här med feber igen, det var bättre i morse och under dagen men nu under kvällen kom febern tillbaka igen PLUS att jag kräkts.. bläää jag ligger o försöker sova nu men går så där halvdant, jag somnaro vaknar om vartannat.. jobbigt, är ju såå trött o vill sova, men är samtidigt så varm o myror i kroppen så kan inte sova..


Vi har tvättat o städat idag, sen skulle vi ta oss en tur ner på stan men mamma hade så ont av foglossningen så vi tog bilen istället o drog en repa :) Vi åkte ut till rörken där pappa körde lite radiostyrd bil, sen åkte vi vidare o runt, runt till ulvakvarn blandannat och runt där. Jag somnade ganska så snabbt i bilen så jag hann inte uppleva det där riktigt men men haha när vi kom hem var vi ut till lekplatsen en stund, mamma o pappa fastnade vid sandlådan, de satt där hela tiden o byggde slott, gropar, trappor o alla möjliga figurer, tror att DE hade roligast. Jag gungade, lekte i det lilla huset o kastade sand, åkte ruchkana o klättrade. Supermysigt juh!


Här kommer lilla jag med sand till hinken.


 

Jag gräver o gräver o bygger ett torn..


 

jag och pappa tittar att hans radiostyrda bil sköter sig..


 

jag är förste karosshållaren.


 

Ett svårt men viktigt jobb är det, jag klarar det galant! :)


 

Snart så får jag sätta på karossen på bilen..


 

SÅ, vilken precision, vilket lagarbete, vilken karosshållare jag är!! Grymt jao!


Nu ska vi försöka sova så hörs vi i morgon, PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards