Direktlänk till inlägg 24 april 2011

Välkommen till världen finaste ALEXANDER..

Av Sebastian Alexander - 24 april 2011 20:26

och grattis på födelsedagen!


  20 april 2011 klockan 14:11 föddes en helt perfekt, underbar, efterlängtad o älskad kille.. våran lilla Alexander!  


   



 

     


           


         


                                 


  Finner inga ord för hur älskad du är Alexander! Även om jag använder alla världens finaste kärleksord jag kan komma på kommer jag inte ens i närheten av hur jag känner för dig och sebastian! Ni är mitt liv, mina änglar, mina lungor och mina små gullhjärtan! JAG ÄLSKAR ER så in i bomben mycket, till evigheten och tillbaka!   


Stefan: VI GJORDE DET!  Världens två finaste barn finns hos oss! Du är min klippa, min underbara älskling. Du finns här för mig precis hela tiden, hjälper, lyfter upp mig, glädjer mig, jag känner sån trygghet och värme ifrån dig! Kan inte förstå att det finns en sån underbar männsika i denna värld och som dessutom bara är MIN, MIN MIN MIN! Hoppas jag kan ge tillbaka en bråkdel av allt du ger mig.. du är min värld, pappa till två små gullungar och mitt livs kärlek! JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET älsklingen min!!!   


  Stefan Maja Sebastian  Alexander  


LIVET FÖR FÖR JÄVLA BRA IBLAND! JIIIHOOOOOO  


pusspusspusspuss        

 
 
Ingen bild

Marie

25 april 2011 13:21

Åh Maja! Blev bara så tvungen att titta in här och se vem som pluppa(drogs?) ut!
Och vikken söting sen. Är dom syskon verkligen?! ;-) Haha, underbar! Många många grattis till er!

/Marie, hon som sitter och snyftar av dina fina ord och söt bebbe för att hon ä så jäkla känslosam sen hon själv fick barn...!

Sebastian Alexander

1 maj 2011 17:38

Heej! Kul o se dig sist, gud vad stor o söt Douglas är! Jo sebbe o alex är ju nästan på pricken lika varann, så söta o gulliga hihi
Tack vad fint du skrev, glad jag blir att du kommenterade! Jag blir själv lite känslig när jag läser det inlägget o tänker tillbaka på vad vi gått igenom med både sebbe o alex o tiden på sjukan.. så underbart med barn!
stor kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards