Direktlänk till inlägg 25 april 2011

webbisar o vagninvigning

Av Sebastian Alexander - 25 april 2011 10:08

 

joråå så atte lite lika är vi va.. lutar oss åt olika håll bara :)


 

HJÄLP! Shit pommes, vad är det där för något?! Vad starkt ljus det är.. *ta bort*


 

Lillbäbisen sitter o myser hos mama.


 

Sebastian, kom o lek med mig! Vi kan leka... tittutleken? Snääääällllllllaaaaaa!


 

sebbe: Oki, jag håller för dina ögon då! Var är jag nånstans, var är sebbe?

alex: *skriker*


 

sebbe: tittut, här är jag!!

alex: *skriker*


 

sebbe: ja det här var ju roligt.. du var ju jättekul att leka med.. NOT!

alex: *skriker*


 

Premiärtur i bilen på väg till mormor för grillkväll, nääjs!

alex: mm vad kul det var.. ojojoj hoppas ni verkligen ser min glädje över att åka bil.. jajaja.. *ironi*


 

alex: jag sover o sebbe vakar över mig så ingen gör nått dumt emot mig..

sebbe: men du tuttar ju bara hela dagarna el sover.. el bajsar *bläää*

alex; men det är snällt att du ändå sitter bredvid mig o inte vill vara ifrån mig..

sebbe: mm.. jag gör de inte självmant, jag blir tvingad..

alex: de tror jag inte.. jag tror du gillar mig! :)

sebbe: mmmnjaaa *hosthost* kanske lite då :)

alex: bara lite?

sebbe: nää ganska så mycket dårå, äru nöjd nu?!

alex: jaa *rapar efter maten*

sebbe: blääää


pusspusspusspusspusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards