Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

BVC 5 veckor

Av Sebastian Alexander - 25 maj 2011 12:09

Har just kommit hem ifrån BVC nu, jag har växt på bredd o längd, mest bredd faktiskt. Så här läckra mått har jag nu:


Längd: 51,7cm

Bredd hehe el vikt: 4450g


BVC tanten var imponerad av mig, hon la mig på mage o jag skulle ju flascha o visa vad jag kan, namligen lyfte upp huvudet o titta rakt fram, sagt o gjort, men shit vad rädd jag blev, framför mig stod det en LILA FLODHÄST! Ja .. precis.. det vr en leksak, men man kanske ska varna först, jag är ju inte så van med leksaker, har inte varit i denna värld så länge.. jag passade på att imponera på henne när jag vända på huvudet från kind till kind. Jg kan ju tilllägga att jag inte skrek heller, inte på ela tiden vi var där inne. Man är ju för jäkla bra! :)


 

Visst är DU också imponerad av allt jag kan! *flirtflirt*


 

Jasså DU kan redan vad jag kan? Jaha.. men.. bli inte imponerad då :( *muttrar o ropar på mamma* Då går jag väl o äter mat o bajsar istället! *blää på dig*


 

Sitter fint i min bilstol i väntan på mamma som är o shoppar, hon har utsett mig som förste plånbokshållaren, jag sköter jobbet med bravur.. men de tar ju ganska lång tid för henne....... lååång tid..... jag vilar lite istället *lägger haken i händerna o vilar*


 

Mmmm.. som sagt.. de tar lååååååååååång tid för mamma att shoppa..... *sover*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards