Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Pottan gånger tre

Av Sebastian Alexander - 25 juni 2011 17:57


Hallååj!


Mamma, Alex o jag sitter o leker o myser i vårat rum... Jag meckar med en lampa, mamma försöker få Alex att titta på en leksak, o Alex.. ja han tittar inte på leksaken, han bara stirrar o sitter o gungar i babysittern..


 

Hörru Alex, du har ju massor av leksaker, kan du inte leka med nån av dom?

*Alex säger* Neeee.. jag är inte intresserad.. jag vill bara sitta här o .. sitta här liksom..


 

*mamma tänker... ja så gott det går iaf höhö* ska jag våga?.. vågar jag?.. JA jag gör det! Here we go...


 

*smack* Yes, mamma fick en puss av Alex! Alex verkar inte vara lika förtjust..


 

Jag ska visa hur det går till Alex när man pussar brudar, kolla in detta..


 

*SMAACCKKK* Puss på dig mamma!


 

Mamma och hennes underbara ängel Alexander - Jag älskar dig!   


 

Mamma o hennes underbara ängel Sebastian - Jag älskar dig!  


 

Nu posar vi allihopa *säger mamma* Alex kör ju råschysst stil juh!


 

Du är för cool Alex för att vara med på kort.. du kan väl liksom.. glida ner lite så vi får ta kort själva..


 

*Alex vägrar glida ner.. han VILL vara med på kort*


 

*Alex kämpar o kämpar för att ta sig upp igen*


 

Mammas underbara småälsklingar! Ni betyder livet för mig!


Vilken slödag vi har haft idag, inte många knop gjorda idag inte.. Moa o Hugo har varit här så vi var ut en stund till lekplatsen o lekte, jag var så trött dock, jag bad mamma lägga sig i gungan så jag fick ligga i hennes knä o sova.. jag var en sekund från att somna.. Nu är det inte långt ifrån att jag somnar heller.. jag tjatar o tjatar på mamma att vi ska gå o sova men hon ville bara ge er några bonus kort först.. varsuuguu:


     


Visst är min lillebror söt och han är SÅ snäll ska ni veta! Han skriker o gråter nästan aldrig, bara om han får ligga på rygg, det gillar han verkligen inte! Aja nu måste vi dra o bädda sängen så jag får gå o sova..  pusspusspusspusspusspuss


ps JAG GICK PÅ POTTEN IDAG! Tre gånger! höhöhö den du!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards