Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

Feber

Av Sebastian Alexander - 26 juni 2011 08:16


Gomorgon!


Sjukstuga här idag :( Sebastian har feber, snorig o ligger o säger "aj aj" hela tiden.. han pekar på olika ställen på kroppen så vet inte riktigt vad som gör ont.. hoppas det inte gör alltför ont o att det inte är nått galet.. han har fått alvedon nu efter att ha haft hög feber hela natten.. den hjälpte nog för han somnade om på en gång o har sovit rätt länge nu.. Vi ska ändå försöka ta oss ut till Funbo, till Annicha o Linus o få lite hjälp med bilen, vi ska byta stötdämpare o byta motorolja. Mamma skulle egentligen iväg o träna idag men hon har inte sovit en blund i natt pga Sebbe så vi hoppar över det, men hon var o köpte en pilatesboll igår så hon ska iaf göra några övningar på den. Hon är inne på en detox av pepsi också, hon drack ingen pepsi igår o hitills igen idag :) Hon är faktiskt inte ens sugen på pepsi.. hon sitter här med sitt vattenglas o det funkar det också.. Aja.. nu skriker Alex så nu måste vi dra.. hörs senare!


*Alex säger* Du Sebbe.. *knackar på axeln*


 

*Sebbe säger* Ja vad är det Alex?


 

VIll du se ett trick? Jag kan ta din näsa *tar Alex näsa*

*Alex säger* Nej inte så Sebbe, jag undrade bara om du kan hjläpa mig att trassla ut fiskarna i mobilen..


 

Ja klart jag hjälper en lillkorv i nöd :) Då ska vi se..


 

*Sebbe meckar o trasslar med fiskarna..*


 

*Alex säger* Hejaheja Sebbe.. hoppas du kan lösa det! *tittar spänt på när storebrorsan jobbar*


 

TADAA! Jag gjorde det! Så varsugu min lilla korvbror, nu är fiskarna fria o du kan spana på din favorit - den blå fisken.


 

Det var så lite så Alex, du kan tillochmed få en puss för att du är så söt o snäll o vet att det är MIG man ska fråga när man behöver hjälp, inte mama o papa, det är JAG som är meckarnisse nummer ett!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards