Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Bus, smörgåstårta och stort tack!!

Av Sebastian Alexander - 22 juli 2011 09:23


Gomorgon!

Oj vad många som skrev på mammas facebook ang vad som hände med Alexander! Vilka fina människor ni är!  

 Tack för alla kommentarer o hälsningar! Allt är bra med oss nu och nu har det släppt lite och istället kan man nästan skratta åt det, att lillalex ville ner o bada i ån. Dagen efter gick vi en liten promenad o det vart nästan så att både mamma o pappa höll i vagnen för att vara säkra på att den inte skulle åka iväg igen :) o bägge hade stenkoll på att bromsen låg i.. nästan mansiak var de, men de får väl vara så några dagar sen släpper det nog, jag ska iaf passa mig för att sitta i vagnen vid vattnet om mamma o pappa är ute o går.. jag är inte taggad på att dra ner i vattnet haha


Kusinkärlek o bus hos Robert..


 

Tror mormor var lite sur att hon inte fick busa o leka med oss också.. om blickar kunde döda...


 

Va inte sur på mig bara mormor *säger alex*.. jag satt bara hos Robert en snabb stund sen kom jag ju tillbaka till dig så du slipper sitta utan barn i knä..


 

Vad tittar du på för spännande på tvn mormor? *säger Alex*


 

Cykling säger du, tour de france.. mycket intressant.. ojojoj *säger Alex*


 

Mormor, nu kurrar det i min magen, nu vill jag ha mat *säger Alex*


 

Jag provsitter storebrors stol.. rätt skön faktiskt...


 

Då ska vi se, mat var det ja.. jag tror att jag tar.. en.... ja vad ska jag ta.. *lyfter handen för att peka men har svårt att bestämmt sig för vilken mat*


 

Oj där fanns ju ännu me mat *dregel*


 

Hmm vad ska man välja, vad ska man välja.. pappa, mamma har ni nått förslag el nått att rekommendera? *säger en kluven Alex*


 

Oki, vi kör smörgåstårta.. langa hit mormor! :)


pusspusspusspusspusspusspusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards