Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Svullen grimas

Av Sebastian Alexander - 30 augusti 2011 18:32


Jag var hemma ifrån dagis idag för att tat lite lugnt med ögat o svullnaden vid näsan/pannan. Det var ganska skönt faktiskt, min lilla anka kom o hälsade på och följde med oss till gränby o IKEA. Mamma vågade inte åka till IKEA själv så Annica följde me, allt lugnt ingen ramlade el snubblade :) Imorse såg det lite värre ut på ögat, mer svullet men mer över ögat än näsan/pannan, ögonlocket var rött o lite mer blått.. så det är väl att de börjar bli ett blåmärke o snart på väg bort, det känns ju najs. Denna bild mötte mamma imorse, hon blir ledsen för min skull men jag själv känner inget utan studsar omkring o leker ändå. 


 

Svullen, röd o blåmärke :(


 

Jag har fullt upp med att titta på toystory när mamma försöker ta bilder.. 


 

.. har liksom inte tid att posa för bilder när jag tittar på film sörru morsan!


 

Jag.. kan verkligen... inte.. sluta mig ifrån filmen.. bästa filmen nånsin!


 

Lillknubbis Alexander är inte lika intresserad.. han är faktiskt NOLL intresserad så han tog sig en sovstund, på morgonen.. strax efter att han vaknat o gått upp.. knasknubbe!


 

Min mysiga mormor o Annicha kom förbi i söndagskväll med en PEZfigur åt mig eftersom jag ramlat. SÅ SÖTA NI ÄR!    Det är sixten mackflin! (blixten macqueen) plus PEZgodisar! Bästa nånsin! 


Moa o Hugo är hos moster denna vecka, GILLA! Igår var vi till Moas skola o hämtade henne ssen lekte vi hela kvällen lång (nääähäää?! kunde man inte tro va?) Imorse hade lilla Hugo feber så han åkte med Fredik under dagen o vi hämtade upp honom när de var klara, så jag o Hugo lekte lite idag, efter ett tag kom Moa hem också så var hela truppen Halén Nilson samlade igen!


Eftersom jag varit så snäll så fick jag lite kläder av mamma, jag posade på några sen lädsnade jag totalt så resten går ni se nån annan dag.. 


 

Skitbra pose :)


 

Detta är mitt naturliga fejs..


 

Fin tröja o fejs va? 


 

Ny tröja.. samma gamla fejs :)


 

hahah fasen, nu hann jag inte fixa till munnen hehehe

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards