Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Värsta bollen!

Av Sebastian Alexander - 31 augusti 2011 18:42




Hallå småkorvar o gamla korvar :) 


Nu är det klar förbättring på mitt öga! Jiihoo! Det är inte svullet längre utan svart/grönt/blått/lila blåmärke så då borde de vara på väg bort nu.. hihi kanske mamma kan sluta tjata om att jag ska ta det lugnt o GÅ inte springa.. hon är så jävla nervig att jag ska ramla igen, hon säger att det är synd om mig om jag ramlar o slår mig på samma ställe, att de borde göra ont.. jag tror hon är mest rädd själv liksom, att jag ska slå mig överhuvud taget.. hon är lite hönsmamma den där kvinnan.. nått man får lära sig leva med antar jag, men springa, hoppa o studsa är nått hon kommer få lära sig leva med från min sida! 


 

Ögat ser mycket bättre ut.. o jag ser ut mycket bättre :) Ingen svullnad som skymer min sikt!


 

Ser nu att det är liiite svullet fortfarande faktiskt, ytterst minilite.. 


 

Hjälp.. ser ju fasen läskig ut på denna bild.. pappa sa att de ser ut om jag varit ute o festat en hel natt o åkt på stryk HAHAHAHA han är go den där mannen va *ironi*


 

Du ä så knasig pappa! Men underbar!  


  

Jaa snart är ögat fixat o klart, då blir de bara ett ärr på ögonbrynet, men vad jag har förstått så har alla tuffa killar det.. blandannat farsan så.. vi är två tuffa killar vi!


Hugo var hemma idag för han var hostig o det var bra för mig, då fick jag nån rolig att leka med under dagen istället för att hänga med morsan. Hon städade ur förrådet, dammsög o fixade lite här hemma medan jag var uppe hos Hugo o lekte. Han var dock mer intresserad av datan än mig så jag bad moster gå ner med mig till mamma igen. Vi var ut en sväng o gick, både jag o alex somnade, vi fortsatte mot Moas skola, hämtade upp henne tillsammans med moster o Hugo, sen har vi lekt hela dagen.. typ som en vanlig dag :) 


 

Sekunden efter mamma tog bilden så somnade vi två..


Vi tog oss ett litet bad nu på kvällen, mamma, jag o Alex badade så luktar vi gött mos till imorgon när vi ska träffa våran allas finaste anka! Vi ska dra oss en runda på stan, bla hämta ett babypaket som Alex fått för att.. han har födts helt enkelt och det var ju.. bra.. o snällt :) 


 

Lillknubbis o slagskämpen..


Vettni förresten vad jag såg idag? en stor boll!! Shit den var så rund o len liksom o.. rund.. alltså.. en boll, ja det var vad det var.. en rund boll, jag tyckte först att jag sett bollen nånstans.. typ om jag sett den rullat nånstans.. men.. nä.. men rund var den iaf.. bollen alltså.. jag hann ta en bild på den innan den rullade iväg:


   

hö hö hö lillknubbis :) aka stor rund boll


Jaa men dååsåå det var väl det roliga som hänt idag.. dåså hörs vi i morgon, tills dess lämnar jag er med en bild på bollen igen :) sötaste bollen i världen hehe


 


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards