Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Då och nu

Av Sebastian Alexander - 24 november 2011 09:22


*Alex skriver hela detta inlägg hihi*

Appråpå att jag lipar hela tiden.. jag känner igen att jag sett det förr..... *tänker efter*


 

Jag lipar.. 


 

Storbror lipar..


Ahaa så det är Sebbe som lärt mig lipa (konstigt dock.. för jag såg flera bilder där mamma o pappa försökte få mig att lipa... jag skyller på dom, inte skulle väl sebbe lura in mig i nått hehe)


Jag såg en bild ifrån förrförra julen, när Sebbe var.. 5 månader och nora måste ha varit 6 va? Jämför bilderna, det har hänt rätt mycket med både mig o Nora på 2 år..


 

Nora ser man verkligen skillnad på, här en liten skruttunge o sebbe, en liten skitunge hihi


 

Nu är Nora en cool tjej o sebbe en busig kille som inte lyssnar :)


Måste ge cred till Sebbe, varje gång han gjort nått dumt el lik då mamma el pappa blir arga, så fixar han grejjen sen kommer han o kramar o pussar o säger mmm o gosar in sig i halsen. Så mysig. Han vågar iaf be om förlåt o han är en riktig kramopuss unge, underbar söt är han!


Idag händer inte så mycket, vi laddar för imorgon då vi ska springa på gränby, IKEA, rusta o maxi hela dagen *hua* Sebbes sista dag på dagis för veckan, känns skönt, då kan jag busa med honom hela dagen imorgon :) 


Nu, MAAAAT :) (mamma har gått ner ytterligare 1.1kg på en dag, 3dagar = 3,4kg)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards