Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Världens goaste lejon!

Av Sebastian Alexander - 29 november 2011 18:26

Som ni kanske sett på Roberts facebook så hade mormor maskerad i lördags... hihihi så kul det var, vi fick tunnbröd till mat, glassdrinkar till efterrätt o chips, popcorn, ostbågar till.. ja vad säger man.. mingel? Iaf, jag klädde ut mig till lejon, mamma till julgran (med riktiga julgransljus så lös) pappa var.... ja... jag vet inte haha men typ.... ja... en gubbe.. o Alex var pepparkaka :) Vi hade jättekul o skrattade hela tiden. Appråpå glassdrinkarna, så är det en Nilsonspecial.. el mer Johanssonspecial, receptet är nått mormor brukar göra. Man tar ett glas, häller i dricka till typ mitten, lägger i två skopor glass, liter mer dricka o sen coctailfrukt, chokladrån o sugrör.. MMMMm så sjukt gott, det är dock inte så många utanför familjen som gillar den, typ pappa, men den är faktiskt god! Äta glass o dricka dricka i ett liksom :)
 
Jag var då ett lejon.. o inte vilket lejon som helst.. 
 
.. utan VÄRLDENS sötaste o snällaste lejon! 
   
Pappa och Alex.. ja.. vad säger man om pappas utstyrsel? :)
  
hahahaha.. jaa... :) Alex var ju söt som pepparkaka iaf :)
 
Alex fick låna pappas hatt :)
 
Annica hade klätt ut sig som.. ALEXANDER hahha hon hade blöja o på baksidan av benen (har inte laddat upp den bilden nu.. kommer senare) så hade hon målat bajs hahaha så klockrent!! :)
 
Alex fick smaka glassdrinken (han har lite röda ögonbryn pga av köttfärssåsen han åt o kladdade med tidigare)
 
*Alex säger* Stör mig inte nu.. jag måste äta.. så gott....
 
 
Mamma glassdrink tog slut.. men som tur är har pappa lite kvar... bäst o dra dit också o smaka!
 
Mmmm pappa hade blåbärsglass i sin.. lite surare än mamma som hade chokladglass i sin.. *lite sur min*
   
*drickar upp hela pappas drink* MUUMS
Tack mormor, du hade fixat jättefint o go mat!! PUSS
Idag drog mamma o Alex ut o shoppade lite julklappar, jag fick tre stycken o Alex två stycken. Alex ska inte få så många fler, han är ändå så liten o förstår inte att de är jul o så.. jag därimot ska få massor mer!!! *mamma säger att jag inte ska få massor mer.. men jag ska se till att få MASSOR mer* hö hö hö
Ska ladda upp värsta fina videon nu som ni kan se senare ikväll plus massa bilder, hade glömt kameran hos mormor i lördags men idag fick vi tillbaka den så ska ladda över lite bilder.. men hörs senare dåråååå! pusssssss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards