Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Skrattande unge (video)

Av Sebastian Alexander - 29 november 2011 20:46

Inte trodde ni väl att ni skulle få se ett till inlägg idag hehe mamma brukar ju vara lite seeg med att skriva ibland, det blir rätt mycket med två barn, städning, matlagning, jul o egen tid. Men jag skulle visa ett videoklipp som mamma filmade när vi åt idag..



Lillplutten Alexander, han är såå fin och duktig. Han klättrar o kämar hela tiden, kryper som en galning, ställer sig upp vid möbler o grejjer.. idag flyttade han sig i sidleds också när han stod upp mot soffan *DUKTIG KILLE* han har också fått sin andra tand! Grattis Alex hehe


Idag var Uppsalahem och filmade lite på dagis, de skulle ha det som nån infovideo.. de filmade när vi var ute o lekte sen när vi var inne o målade. Varken jag eller mamma vet om det är något för allmänheten eller om det bara är för uppsalahem som de filmade.. Annars går det ju toppen på dagis för mig, jag är väldigt busig, lyssnar inte så mycket när de ber mig tex lägga mig ner för att sova, då skrattade jag bara åt fröken :)


Jag har fixat över bilderna från vår kamera nu, från maskeraden..


 

Mormor var ett gulligt troll..


 

Annica var Alexander. Det står ÄV på tröjjan.. det är nämligen var jag (sebbe) kallar Alexander..


 

Här har det runnit bajs på Annicas ben.. hahahah


 

Kickan var ängel/fe, Robert var trollkarl.. fick ingen bild på honom men han var jättesöt.. hahahha


  

Linus var skogsmulle hihi


 

Var tvungen att lägga ut denna bild på pappa o Alex.. Jag vet inte vad man ska säga vad pappa var.. ni ser ju själva.. vad fan är det han är?! hahaha


 

Bajskorvar, fingrar o hjärnor....*mmm*


Imorgon kommer Annica hit, hon o mamma ska gå på stan o kolla lite. Jag ska vara på dagis o Alex ska få följa me tanterna upp på stan.. tycker så jäkla synd om honom som måste följa me.. men.. mitt tips till Alex är att försök sova hela tiden så slipper han höra tanterna :)


 
 Puss puss från mamma, Alex, pappa o mig! *smack*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards