Direktlänk till inlägg 23 december 2011

Julkortstomtar

Av Sebastian Alexander - 23 december 2011 07:14


 

Kom Alex, jag skjusar in dig i rummet, mamma vill ta ett julkort på oss tydligen... hopp ombord på pulkan! 


 

Gulliga o fina tomten Sebbe! 


 

Gullunge o finaste tomte Alex!! Men... nått saknas...


 

*Alex frågar sebbe snällt* Hörru, kan jag få låna tomtemössan.. jag ser inte ut som en riktig tomte annars.. 


 

*sebbe retas* Njaaa jag vet inte.. vad får jag för det då? En extra julklapp? Okiokii.. du kan få låna.. *sebbe lånar ut tomtemössan till alex*


 

*alex blir överlycklig* Åhhhhh vad snygg jag blev nu eller hur?? (JA!)


 

*varken jag el alex orkar vara med på fler kort så vi satte oss o lekte ett tag istället..* hehe Men jaaaaa mamma, sluta tjata! Du ska få ett kort ute vid granen också... kom igen, vi skyndar oss - vi måste leka mer! 


 

*sebbe säger* Kom Alex så ska jag fixa till dig inför fotograferingen.. lite smink kanske?! höhöhö


 

*alex blir sur* Men lägg av, jag vill inte ha smink på mig! ta bort!! 


 

Herreguuud mamma, vad taskig Sebbe är! *alex ledsen*


 

*alex säger* Nu drar ajg härifrån om du ska vara taskig o sminka mig.. :( 


 

Oki.. förlåt Alex, jag skulle inte ha sminkat dig om du inte ville... förlåt.. kompisar?!

*alex skrattar o förlåter sebbe* Japp, kompisar! Nu fixar vi det här så vi får gå o leka.. ta kortet då mamma! 


 

GOD JUL ALLA SOM LÄSER!!! 


Tack för julkorten som vi har fått och FÖRLÅT att vi varit så seega i år och inte skickat ut julkort.. :( Men kortet här över är till er och så vill vi önska er en GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR!! 


Nu ska vi göra oss klara och ta bussen ner till stan, möta upp mormor o köpa de sista julklapparna! Vi hörs senare! PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards