Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Tycker om dig!

Av Sebastian Alexander - 28 december 2011 21:02

 

Moa och Alex leker så fint, Moahar bäddat ner "lillagubben" som hon säger i pappas datastol.. mysigt han har, både kudde, täcke o fina lampor i håret.. hö hö hö


 

Alex var dock lagom glad över att sitta i stolen.. destu gladare blev han när han lyckades "rymma" ifrån Moa..


 

Oj... tror Moa såg att Alex rymt... sitt still Alex så kanske inte Moa ser att du är där.. rör dig inte!


 

BUUU Moa! Jag lyckades rymma ifrån dig och nu rymmer jag vidare, du kan inte ta mig *retas* he he


 

Yes! jag hann till bilen, nu kör jag ifrån er allihopa.. HÖÖÖ HÖÖÖ.. el.. va? Ska pappa visa hur man byter batterier på hans bil.. måste se! Stanna bilen, jag ska till pappa!!

  

 

*jätteintressant pappa*


 

Kom igen Alex, vi kör kapplöpning, vem vinner bort till dörren?!


 

Jag (sebbe) vann! jag fick välja pris och då valde jag att "topa äv" = sopa alex dårå.. så.. ja.. jag tog sopborsten och.. sopade på alex hehe


Imorse var vi på IKEA med annica o Linus och käkade frukost. Mums så gott det var, jag tror att jag tog TVÅ hela TUGGOR av mina mackor.. o nån klunk mjölk sen vart det full rulle mot att hoppa i soffan o busa :) Imorgon ska vi dit igen, då också med morfar hihi så jäkla najs!


När vi gick hem idag sa jag till mamma, "bebbe om mamma" = bebbe tycker om mamma o så gav jag tanten en kram o gosade med henne.. hon blev skitglad o jag kände att jag gjort dagens goda gärning hihi jag tycker om mina kusiner också.. jag sa till mamma att "bebbe om moa kiko" = jag tycker om moa o hugo hihihi men det gör jag faktiskt.. vi har jättekul ihop. Kolla tex vad vi gjort uppe hos moa o hugo en kväll..


 

Ritat på ben, UNDER fötterna, på rumpan o händerna! hahaha precis när jag kom ner så satt mamma i badet o sa att jag måste bada så jag fick inte behålla min teckning så länge :)


Igår var varken jag eller Alex på så bra humör.. mamma sa att vi var lite gnälliga.. hon spelade in en liten snutt när vi satt o åt mat för hon skulle visa oss när vi blir äldre hur vi gör.. så.. som en liten mysig gonattvisa lämnar jag er med ca 30sek underbar sång av mig o Alex :) Ha ljud på!



 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards