Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Ring of love!

Av Sebastian Alexander - 30 januari 2012 11:38


För nån dag sen satt jag o snackade med morsan lite så pekade jag på mammas förlovningsring o frågade varför mamma har den. Hon svarade då att hon har den för hon älskar pappa och att pappa har en likadan för att han älskar mamma. Sen var det inget mer med det.. men igår när vi höll på att städa hittade mamma en liten gummiring o perfekt storlek för mina fingrar så ropade hon på mig o gav den bara för att den var så liten o söt o den passade mig, hon tänkte inte mer på det förren jag satte på mig ringen, gick fram till mamma och sa "bebbe älskar mamma" tanten höll på att smälla av av lycka.. hon var tvungen att filma också så ni skulle få se o höra :)



Brr så kallt det är ute idag, tror inte vi kommr vara ute på dagis så länge när det är så här kallt. När jag slutar ska vi ta bilen ner till svandammen och mata fåglar med Annica o Linus, tror mormor o morfar skulle med också. Det kommer bli ätteroligt! När vi kommer hem så kommer Moa o Hugo hit, vi ska buda dom på mat.. sista dagen de bor här.. sen flyttar de till andra sidan stan o då kommer jag sakna ihjäl mig efter dom.. de kommer kanske sakna mig lite också.. hihi


Denna vecka blir ganska lugn, vi ska ha kusinerna imorgon bittie o lämna de på dagis/skola samtidigt som mig. Sen ska vi ut o titta på deras hus o kanske hälpa till att köra lite saker. På fredag fyller Robert år, han blir... 24 år! 


Nu ska dock Alex få i sig lite mat innan vi tar en snabb sväng upp till Maxi o handlar lite innan jag slutar på dagis.. men då tycker jag helt enkelt att.. vi höres senare!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards