Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Naken bad

Av Sebastian Alexander - 11 februari 2012 10:28


Här hemma målas det för fullt, mamma är alldeles illamående efter all sprayfärg :) Men det lukar gott iaf hihi Nu är stolen klar och lampan, men hon hittade lite fler saker att måla om.. hon sa tillochmed att hon ska måla om pappas högtalare hahaha han sa att det var OK men mamma skojjade bara :) Kamera batteri är slut så det bli bilder senare, måste ladda batteriet till ikväll, då ska vi vidare på vår melloturné, idag ska alla vi hem till robert och kickan. Tyvärr kommer inte Moa o Hugo att vara där men får försöka klara mig utan det.


Note to me self: Fråga moster tiss om fästet till cykelkärran.


Pappa och alex ligger o sover, tar sig en förmiddagslur. Jag och mamma sätdar och tvättar, snart dags att gå ner och fixa 5 maskinen.. Sen ska vi dra hem till mormor/morfar en snabbis och hälsa på, jag ringde mormor igår och grät för jag ville åka hem till dom men mamma sa att klockan var mycket och vi snart skulle sova.. så idag har hon lovat mig att vi ska åka dit *yippie* men först åka o köpa mer färg till mamma hihihi (det var det mamma som skrev, önsketänkande.. inget jag godkänt att vi ska göra!)




 

Nu ska vi dra oss till tvättstugan, hoppas ni får en finfin dag!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards