Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Mystjockien och ankan

Av Sebastian Alexander - 28 februari 2012 07:17

 

Morfar, tack för mysstunden men jag vill faktiskt gå till ankan nu.. släpp mig..


 

Hej mysankan.. håll i mig hårt nu så morfar inte tar tillbaka mig igen.. vill ju sitta hos dig..


 

.. men vafan ankan ska du också hålla på att ta kort på mig *suck*


 

Det godkänner jag inte.. *tittar bort och är sur*


hörru du kexet.. *pillar lite i örat för att smöra lite..* istället för att ta kort, kan du inte bära upp mig lite så jag ligger bättre..?


 

.. kom igen nu kanka.. ta iii.. så.. lägg mig bättre nu och så ger du mig lite tårta.. keep it coming..


 

*nom nom* gott med tårta!

 
 
Linda Runn Hägerström

Linda Runn Hägerström

28 februari 2012 16:08

Hej, och tack så jättemycket!
Anledningen till att jag ibland använder marsipan är för att det skulle gå åt så mycket färg att färga in sockerpasta till svart och rött.
Oftast är det när jag täcker en hel tårta med svart eller rött men har jag en öppnad förpackning av svart eller röd marsipan använder jag det till dekoretioner med.

Mvh Linda Runn Hägerström

http://LindaRunn.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards