Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Party in på småtimmarna

Av Sebastian Alexander - 26 april 2012 19:03


Vi försökte ta en bild under varje timme den 20:e när Alex fyllde år, men vi glömde bort det under fm så det blev inte så många, men detta var vad vi pysslade med..


 

Blåste upp och hängde ballonger i taket. 


 

Jag o brorsan gjorde lite mat åt oss själva.. 


 

Äv frös så väldigt så han hade fötterna i ugnen.. galna unge, skrek jag åt han :P


 

Jag tvingade mamma att bära omkring på mig i den här lådan hela förmiddagen, tillslut ledsnade hon o ställde mig på bänken o där fick jag sitta, morgon, lunch, eftermiddag o kväll... höhöh närå men nära vare, att hon lämnade mig där..


 

Hitta tjockisen! Mamma la äv uppe i sängen, när hon skulle titta till honom var han borta.. som tur var hittade hon på honom.. han hade ramlat ner så han låg på sängramen :) (till höger om röda kudden)


 

Jag käkade macka chillandes på soffkuddskanten.. 


 

Eftersom det var Alex dag fick han äta sin mat uppe på köksbordet (han blir GALEN om han inte får sitta där när han ska äta.. o det får han inte förutom idag, därför han är så jäkla lycklig) 


 

Jag var så schysst och lånade ut min mat till grabben.. lite tjafs i början men vi löste det tillslut. 


 

Alex fick en.. ja vad ska man säga uppblåsbarboll leksaksgrej? 


 

Han var väldigt nöjd med den! 


 

Ett kort utav oss.. till vårt eget kakmonster :) 


 

Jag fick också present för att jag klarat ett år med Alex, då ska man få nått tycker jag :) Fick en grej som man skjuter upp i luften så snurrar den.. a men den var faktiskt rolig! Jag o kusinerna försökte samsas (gick inte bra - den gick sönder)


 

Sandra, Rosita, Kickan, Bobo - fikasugna männsikor! 


 

Morfar, Linus, Annica, mormor, ÄNNU mer fikasuga människor! 


 

Av Rosita, Sandra, Leffe, Sonny, Camilla fick vi pengar, blommor och ett kort! TACK!   



Kortet var skitgott! *nom nom*


 

Av Bobo och Kickan fick Äv en råsnygg tröja, smurf, en COOOL smurf! TACK!  


 

Långt in på småtimmarna, när partyt var slut och alla festsugna människor gått hem så somnade vi på en gång, orkade inte ens bråka om att Alex låg så nära mig.. bara.. somnade! 


 

Dagen efter vare dags för nästa party, farmor, farfar, daniel, maria, nora och linus kom för att parta, fika, umgås och chilla. 


 

Gulliga Nora hade gjort en kyckling till Äv som han kunde hänga upp i rummet om han ville :) TACK gullunge!   


 

Äv fick en stor lastbil, badleksaker och en bamse som har en bitring. Perfekta saker, TACKTACKTACK!   


 

Även av farmor fick JAG en present för att jag stått ut med Alex ett år.. guess woot?! 



Bakkläder och saker! Nu ska jag o mamma baka så mjölet yr och kakor bränns.. nä menar... att vi ska baka goda bra kakor :) (av farfar fic k jag även godis för att jag.. ja ni vet.. stått ut med äv ett år) TACK, helt underbart!   


 

Tack för att ni kom, alla party och fika sugna människor! Tänk att vi har så fina personer i vårt liv! Tack och.. hejdå nu måste ni faktiskt gå.. jag är trött.. adjööö! *säger alex*


   

Joo n måste gå, även fast ni vill stanna o festa så är klockan mycket.. nu måste ni gå... puss o hejdå! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards