Direktlänk till inlägg 19 juni 2012

Godis, yrsel och illamående

Av Sebastian Alexander - 19 juni 2012 13:37


Vi betar av dag för dag här på bloggen :) Nu är de dags för fredagen, första dagen på sommarlovet. Då var vi hem till mormor o morfar och grillade tillsammans med moster och alla barnen. Sweeet! 


 

*sebbe* Kom buffy.. ska du få smaka på lite kattgodis *komsikomsi*


 

hihi vad det kittlas när han äter ifrån min hand tiihiii 


 

*alex är snabb som attans och snor en av kattgodisarna ifrån min hand* 


 

*nom nom* Gött med kattgodis *säger alex*


 

Mormor, kan jag få en till kattgodis, jag ska ge den till Buffy *hehehehe* 


 

*tjoff* hehe rätt åt dig buffy, den här godisen tar jag! *alex är snabb som blixten och äter även upp den andra biten*


 

Åhh vad gott det är! *alex är nöjd.. men vill ha mer*


 

Mormor... *hundögon* Kan jag få en till.. buffy vill ha godis och jag vill ge honom.. 


 

*mormor säger* Nä Alex, du kommer bara äta upp godisen och man får inte det! 

*alex är snabb som blixten IGEN och snor en tredje godisbit, mitt framför nosen på katten*


 

*nom nom* Proppar munnen full av godis.... åhh så gott! 


 

Åhhh jäklar.. vad yr jag blev.. kanske inte det bästa jag gjort.. ätit massa kattogdis.. men .. vänta.. 


 

... så.. nu har yrsel försvunnit.. hm, var var vi? 


 

Mormor, får jag ge katten en sista godis? Jag ska verkligen inte äta mer.. jag mådde skitdåligt och blev yr efter sista godisen jag åt... lovar.. 


 

Här buffy, får du en godis.. ahaa.. vill du inte ha den... vad ska vi göra dårå?
 

 

Gissa!! :) *nom nom nom fyra godisbitar.. på en fredag!* Undrar hur de hade sett ut om det vore lördag idag :P


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards