Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

Heart in the air (rix fm festival)

Av Sebastian Alexander - 23 juni 2012 09:38

Oj vad kort vi har som vi ska visa, vår bra idé om att skriva inlägg raseras ju lite då vi har lite mycket att göra just nu. Vi är framme vid lördagen nu, då var rixfm här i Uppsala, på fyrishov så vi hade ju nära och bra. Synd bara att det nästan spöregnade hela tiden :( Vi satte på oss regnkläder och drog iväg ändå, första stop var tivolit. 



 

*glad sebbe* Nu åker tåget tuuuttuuut



 

*alex lite ledsen* vänta på mig.. jag vill ju också åka! :( 




*sebbe* Nä alex du är för liten för att åka med i tåget. Mamma o pappa får inte åka och då kan ingen hålla i dig.. sorry, nu kör jag!



 

*besviken* suck



 

men sebbe.. eftersom jag inte fick åka tåg kan du inte vinna nån nalle åt mig istället då.. så jag får nått kul.. 



 

*ivrig alex hejjar på* Åhh nära sebbe.. hejja hejja hejja!! Kom igen! 



 

JAAA! Jag fick en nalle, tack sebbe!! *glad alex igen*



 

Usch vad det regnade och bara dåliga artister som uppträdde..



 

Vi drog till lekplatsen de hade inne på området och lekte istället. Efter 2 timmar i spöregn gick pappa o alex hem medan jag o mamma väntade för att lyssna på de två sista artiserna. Vi hade varit där så länge så vi kunde lika gärna lyssna klart på två till. Lagom till sista artisen kom Moa och Hugo!!!! *glad sebbe*



 

Får jag lov? 



 

*dansa dansa*


 

Eric sa adee uppträdde..



 

Så jäkla dålig, var tvungen att ha dubbla öronskydd hööhöh *skojja!*



 

*tittar vad Moa gör till låten "put your heart in the air" Eric skrek att alla skulle hålla upp ett hjärta i luften..



 

Moa håller upp ett hjärta.. 



 

oj lite krånligt det här.. då ska vi först forma fingrarna tll ett hjärta.. check!



 

oj.. ja sen ska armarna tydligen upp över huvudet.. oki.. börjar svinga armarna så de ska komma u pp över huvudet samtidigt som jag håller händerna som ett hjärta..



 

Så! Jag klarar det!! So put your heart in the aiiiir! 



 

Moa satt på mosters axlar, jag satt på mammas axlar, och hugo på bobo axlar, allt så vi skulle kunna se så bra som möjligt. 



 

Två koncentrerade kusiner :)



 

Jag vann fyra nallar! nööjd*



 

Jag kollade mig just i spegeln.. WOOT! har du klippt mig mamma!!??



 

*sebbe tröstar* men det ser bra ut Äv, du hade så långt hår förr ju..



 

Ahh oki.. kanske är lite bättre nu då :)



 

Gullungar!! 



 

Här är förresten mitt 3års kort jag fick på dagis som jag berättade om förr..



 

Fröknarna tar kort på mig under dagen så man får se vad jag gjorde på min 3års dag (nu firade de ju mig tidigare så detta är vad jag gjorde på min låtsas 3årsdag)



 

Ute o lekte i sandlådan, lagar bilar.. 



 

Åt mat och drack ut fina glas.. 


Nu ska vi äta lite frukost innan vi ska dra ut en sväng. När vi kommer tillbaka blir det lite trix ifrån Alex sida, han är bra på det han :P 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards