Direktlänk till inlägg 12 juli 2012

Mysfaktor - Max!

Av Sebastian Alexander - 12 juli 2012 21:51


Moster tiss skulle iväg en liten stund nu i veckan så då var vi banvakt åt lilla Maxan åhh gobiten själv är vad han är :) Han sov lite, tittade på fiskmobilen, sov, tittade o sov :) När han äntligen vaknade så var han MIN, jag skulle leka med honom, ingen annan Mamma försökte gosa med honom men ajabaja :)


 

Åhhh fiskar.. wow *härnförd av fiskmobilen*


 

Tiiihiiiii vad roligt, de snurrar.. wiiii :)


 

Åhhh vad det snurrar! IIiiiiiii blir alldele snurrig... och trött *försöker ropa på nån som kan dra vagnen så jag kan få sova*


 

*tack sebbe!! *


 

*Ahhhhhhh* Skönt att få sova lite!


 

Mä! Vad ska man göra nurå, morsan.. när Max sover *suck*


 

*grimaserar* testar att roa mig själv och grimasera lite kanske...


 

Nää, det var skittrist.. nu då mamma? Vad kanman göra istället för att leka med Max och grimaser?


 

*mammas råd är att bita på en nyckelpiga* Nja.. inte så kul..


 

BLÄ! Usch allt är SÅ tråkigt... vill att Max ska vakna o leka med mig!


 

*Max vaknar*


 

*max ropar* Hallå kusiner, skulle vi leka då eller? jag är vaken nu.. var är ni?? *tittar sig omkring*


 

*förvirrad Max* Nähää.. inga kusiner.. jag ser ingen.. hmm


 

*alex pekar i Max öga* Här är jag kusinen!!!


 

*max* Ahh nu ser jag dig Alex, fast bara a ögat.. ont som fan i det andra som du pekade mig i!

*Alex är jätteglad att max är vaken*


 

Ja fast jag fick lite ont i ögat när du petade mig där, Alex.. vågar knappt leka med dig nu..


 

*Ser i ögonvrån att sebbe har något intressant att visa* Åhh vilken kul grej! *tittat glatt på sebbe*


 

Näst leksak.. en pickadoll... öh nä tack, det vil jag inte leka med.. nästa!


 

Tack men nej tack, kan inte äta riktig mat än.. *sebbe försöker bjuda Max på både äpple och macka*


 

*AHHH vad är det som händer?!?!* Nån försöker äta upp mig!! *livrädd max*


 

Ni två kusiner är ju livsfarliga.. kan vi inte bara göra nått lungt och roligt?!


 

*Sebbe spelar en trudilutt* Så .. det här var roligare, det svänger ju!! *max dansar*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards