Direktlänk till inlägg 10 augusti 2012

Älskade lilla kusin!

Av Sebastian Alexander - 10 augusti 2012 09:55



  


 

*jag sitter o leker lite med Maxans leksaker i babygymmet* 


 


Maxan, jag kommer snart, ska bara hämta en grej. Hur kommer man ut från detta gym? *funderar*



 

Jäklar, jag trasslade in mig! Hur gör man för att komma ut?! 

  


 

Max, kan du komma med lite ideer om hur jag ska komma ut ur gymmet? (max ger ett jättebra tips, gå ut vid väggen, då har du inte bågen över dig) höhö



 

Yes! Det fungerade, tack Max! Men.. oj.., du behöver inte bli ledsen, vänta lite så kommer jag snart tillbaka! 


 

Alex ropar på brorsan - Sebbe, kan du sitta barnvakt ett tag, jag kommer snart! *sebbe sitter lugnt och fint o tittar på max.. bästa barnvakten :)*



 

Så ja Max, nu är jag tillbaka.. det gick väl fort, nu behöver du inte vara ledsen igen! *pusspuss på pannan*

Vettu, nu har vi legat så länge på golvet, ska vi sätta oss i babysittern istället? Jag bär dig, kom *äv bär iväg med max till babysittern* 



 

*sätter mig på huk så jag kommer i samma höjd som Max* Så nu tittar vi på alla björnar.. den gula var väl fin? 



 

.. men den verkar inte fungera... *testar att snurra, men den sitter fast*



 

*hallå nallen.. ska du ta o snurra, vi vill se dig snurra - försöker få igång nallen men den sitter fast.. *



 

Hallå, farsan! Kan du komma och hjälpa oss lite? 



 

Nä tyvärr, grabbar, jag är upptagen med att rocka rockring :) 


  

Oki, det gör inget.. vi får klara oss ändå Max. Du och jaaaaag max, vi klarar oss bra ändå! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards