Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Lilla härmapan

Av Sebastian Alexander - 8 november 2012 08:14


Det kommer en liten uppdatering på vad jag o Äv gjort o lärt oss under tiden vi varit lite frånvarande här men just nu har mamma så ont i huvudet och har haft det ganska länge så ska upp till en läkare lite senare idag så just nu orkar inte mamma hjälpa mig skriva här.. men ni ska få en liten bild på äv.. han är bra knasig han, han ska härma mig HELA tiden. Han ska sitta bredvid mig, klappa mig i huvudet eller på kinden, han ska ha mina skor och mina kläder. Så här såg han ut imorse :) 


 

Han hade sin egna pyjamas på sig. När han vaknade drog han direkt till byrån o skulle ha min tröja på sig.. sen drgo han tll hallen o satte på sig en mössa :) 



 

HAHAHHAHAHHAHAHAHAH najs bild! :) 



 

En sekund senare blev han galen, skitförbannad! Han hade ju sin egna mössa på sig.. han ville ha min :) Hur löser man det?!


 


Man kör med bägge mössor självklart :) Plus min töja som är lite är kort för mig men perfekt för Äv :) 



 
 
Monia - mamma till Tuvalie

Monia - mamma till Tuvalie

8 november 2012 12:24

Hej! Jag har startat en bloppis med inriktning barnkläder och barntillbehör, men även lite annat kommer upp till försäljning :) Jag ska nämligen flytta vid årsskiftet och det är onödigt att släpa med sig kläderna lillan växt ur som hon inte längre kan ha o.s.v Kika gärna in och se om något faller dig i smaken!

http://barnbloppis.blogg.se/

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards