Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Kungen är här!

Av Sebastian Alexander - 30 maj 2013 17:47

     

oki, oki grabbar, ni missade en hel del när vi skulle pussas men det är ok, det är så mysigt att ni vill gosa med mig hela tiden :) 


Sista dagen för veckan på dagis idag, känns helt najs. Nästa vecka är det sista veckan vi går på dagis sen har vi SÅÅMMARLÅÅÅV :) imorse innan vi skulle dra oss till dagis skulle mamma ta lite kort på oss, det slutade med att vi posade på typ 1000 kort var :) 



           

       


Usch vad vi har mycket nu veckan som kommer *pust* men det är kul att ha nått att göra också, annars så sitter mamma mest och ammar bäbisen och vi leker. Varje morgon så GÅR vi till dagis, bäbisen åker vagn medan jag o alex går/springer/busar/klättrar/sitter hela vägen :) Det brukar väl ta ca.. 7 minuter om man går i jämn fin takt i vanliga fall men nu när vi går och har så så tar det ca 30-35minuter, tur att vi inte har bråttom nånstans :) Min lillebror Alex är en riktig härmapa, det är ju eoförsig bra att han härmar mig, kungen, för då blir ju allt så bra men det bästa är ju att jag lärt honom att jag bestämmer och det är jag som ger ut order. jag brukar till..98% av gångerna lura honom att göra saker och sgäa olika saker så är det han som får skäll och inte jag, man är ju smart alltså. Det tråkiga är väl dock att mamma o pappa insett det och går på mig och säger att jag måste sluta lura i Alex saker.. men det är ju han som går på det inte mitt fel liksom hehehehe


   

Lutar jag huvudet i handen gör Alex det oxå.. 




Har jag tuffa solbrillor på mig så har Alex det oxå..

  


Klättrar jag på höga stenblock ska Alex oxå göra det.. 









Har jag keps på mig ska Alex oxå ha det..





När alex inser att jag har min keps på snedden..




Så ändrar han så han oxå har det..


 




När jag tittar på Alex så tittar Alex på mig..



  

När jag klättrar på stenar så klättrar Alex oxå det.. 


Men alltså, allvarligt talat, det är faktiskt helt jäkla UNDERBART att ha en lillebror!! :) Jag blir bara glad att han följer efter mig och härmar mig, då får jag ju bekräftat att jag är kung :P 


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards