Direktlänk till inlägg 11 september 2013

Stor o liten

Av Sebastian Alexander - 11 september 2013 10:29

     


Mamma beställde förstoringar på oss tre och alla säger ju att vi är så lika och nu när jag ser korten så är jag beredd att hålla me :) Vi kanske ska beställa ett annat på Alex (mittersta kortet) där det rä lite mer utzoomat för nu ser man inte honom så bra. Sen skulle mamma vilja ha ett kort på alla oss tre tillsammans men det går inte så bra för anntingen så ska Philip krångla o inte sitta ordentligt eller så ska Alex inte vara med på kort, han har redan ledsnat att vara med på kort.. han ska bara veta hur jag haft det, mamma har väl tagit kort på mig varje dag i 4 år.. tänk er om jag fått en spänn för varje kort :) Ibland ledsnar faktiskt jag oxå på att ta kort, det är ju inte bara ett kort som ska tas, det är ju typ 30 kort för att få ETT bra kort :) 


 

Ta inte kort på mig när jag försöker ätaa!!!! 



 

Oki, ta ett kort fort nu men visa inte att jag är nyttig och käkar frukt, jag håller de lite snyggt utanför bild så här så tar du kort nu mamma. 



 

Så.. då var det klart. Hejdå mamma! Men vaddå ett till kort? ÅHHHHHH men då ska Sebbe få genomlida det här oxå! 



 

SEBBE! Kom, mamma vill prata med dig om en viktig sak *försöker lura hit honom* HEHEHE nu får du sitta här för mamma vill ta kort på dig! :) 



 

Oki, nu har vi vår finaste sida mot dig mamma, ta kortet :) 



 

*jag har verkligen viktigare saker än detta - ignoorera att mamma tar kort*



 

Men Sebbe, du kan väl bara skratta en gång så mamma blir nöjd och vi slipper vara med på kort!



 

Så här :)



 


Nähä oki.. nä då tänker inte jag heller. Ojoj vilket intressant äpple vi har *hoppas mamma slutar ta kort nångång*


 

Äh! Gnäll inte, ställa upp lite för mamma nu brorsor! Kom igen mamma, ta kort på mig! 



 

*ler mitt finaste*




*ler mitt finaste.. ännu en gång* Hm börjar förstå vad Alex o Sebbe menar.. 


  

Oki, ni har rätt grabbar. Man blir jäkligt less på detta faktiskt! 


 

Jag går och knyter mig istället.. lite luftig i magen ba.. ska bara släppa av en...... *prutt*


 


Så.. natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Alexander - 1 oktober 2013 10:52

      För att hinna med alla bilder vi laddat upp och alla 100 som väntar på att få laddas upp så kör vi en snabbtitt av vad som hände i sommras under juli månad.      Vi gungade..        Alex meckade med gungkatten..      ...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:16

  Igår, när vi kommit hem ifrån dagis så var vi inne en stund och lekte lite med Philip. Han är lite förkyld, snorig och kladdig i ögonen. Jag och Philip satt o snackade, han visade mig sitt gym, hur han hänger där i gymmet och vilka vikter och skr...

Av Sebastian Alexander - 17 september 2013 11:06

  Vi gick ner på stan i lördags när det var kulturnatten, där träffade vi mormor o morfar, Robert o Kickan, vi skulle egentligen inte se nått utan bara gå omkring. Dock fastnade vi hos mammas favoriter, sambatjejjerna :) ja alltså inte själva tjejj...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:06

Såå, ett inlägg om Sebbe, ett om Alex och nu ett om Philip. Här är hans lilla fotosession :)                               ...

Av Sebastian Alexander - 14 september 2013 08:02

  Woot?! Fjärde inlägget på typ 5 minuter, vad äre som händer? :) Vi hade ju en fotosession på Alex för nått inlägg sen, nu blire ett på Sebbe :)                      Aaa vi vet att de blir mycket bilder o lite tex just nu men vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards