Alla inlägg under november 2011

Av Sebastian Alexander - 16 november 2011 09:52


Gokväll! 


Ja för oss är det nästan som kväll nu, Alex är inne i nån period nu (han har tänder på G, har börjat kryopa, sitta o ställa sig upp emot möbler) så han har VÄLDIGT svårt för att sova. Sen klockan 3 i natt har mamma varit vaken med honom och det börjar ta ut sig i hennes ögon o huvud nu.. hon var iväg o köpte pepsi så nu håller hon sig dock vaken ett tag till hehe *nom nom* Alexander sover, jag är på dagis och pappa jobbar. Jag hade tänkt göra en lista på grejjer som jag är såå jäkla bra på hehe ego kanske, men är man bra ska man tala om det.. men först ville mamma visa upp lite betong grejjer hon gjort. Hon köpte sig en säck, inspirerad av sin kusin Pernilla flliikkanskreativasida.blogspot.com (öppnas i nytt fönster) och började gjuta lite.. detta är vad hon åstadkommit hitills, o ha gärna i åtanke att detta är det absolut första hon gjort så var inte för hårda emot henne nu.. hihi


 

Nygjutna betong ljusstakar, omålade (mormor o morfar.. det är dessa om mamma gjorde hemma hos er.. visst blev det bra?)


 

Här har vi målade de vita o satt på lite guldband..


 

Ett betongpaket med röda snören hihi (vi har tre till sånna här med olika färg på banden, skitsöta!)



En tavla mamma gjorde till pappa.. men den gick sönder! Buuhuuu.. pappa ska få en ny sån av mamma, lite tjockare så den inte spricker så lätt!


  

En ljusstake med plats för två ljus..


 

en till likadan med annan text.. 


en betong fjärill.. har en vit också, den som jag målade med glitter här om kvällen..


 

Ljusstake med stjärnform i mitten, glitter o text.. 


 

här är den första betong grejjen mamma gjorde.. den ser ut att lysa men det är kameran, den är matt, med vit betong o band på.. 


 

ljusstake... hahaha massor av ljusstakar men de är lättast att göra!


 

kan det vara en till ljusstake med en tomte om mamma målat? :)


Vi köpte ju även en planka, som jag berättade om förr, där jag bla fick en bit att hammra o borra på, av den har mamam hitills gjort detta:


 

Välkommen till jorden min ängel plus ett par änglavingar..


 

En sån tavla plus vingar är till mig.. 


 

.. och en sån tavla plus ett par andra vingar är till Alexander.. 


Igår, när jag slutat dagis, gick vi till lekplatsen och gungade lite, det är det BÄSTA som finns! Alexander fick ligga i en sån här.. lillgunga liksom, jag körde på en.. gunga.. liksom hahaha jag hade så kul, jag skrek ut min glädje o satt o tjoade o tjimmade (??) Alex låg helt stilla i sin gunga o log med hela ansiktet..


 

i guess he liked it too, to swing alltså.


Det var skitkallt igår, så efter en timme så pallade jag inte längre utan drog in o meckade lite med pappa och hjälpte mamma fixa med ljusstakarna. Jag tog lite glitterband av henne, satte det på en drickflaska, sa till mamma att hålla fingret på bandet, hämtade mammas kamera och tog kort!! Snacka om att mammas pyssel och fotande smittat av sig!!!


Resultatet: 

 

Säg inte till nån.. att jag pysslar ibland.. helst själv går jag o hämtar lim o en sax o klipper lite i papepr el i nått band.. o så tar jag kort.. schh det är vår hemlis! :)


 

*Alex säger* Du brorsan.. vad är det där vita.. det ser SKUMT ut.. ? 


 

*Sebbe förklarar för sin lillebror* jo du Alex.. det är är badskum, man kan ha jättekul med det! (vi hällde i jättemycket skum o hade det som mössa o skägg men hade slut på batteri i kameran..) När jag var liten ville jag INTE ha skum i badet, jag blev alldeles rädd och nu på sistonde så har jag blivit lite rädd för att bada också, det är för att ajg HATAR att tvätta håret, men så en dag såg jag att Alex fick lite skum i badkaret när han skulle bada o då var jag fast, jag ivll också bada med skum!! Så nu, tre kvällar i rad har jag badat varje dag med massor av skum! Jag säger "pappa" o kladdar in skum i ansiktet... det är alltså SKÄGG, som pappa har.. :)


 

Vår gamla vagn, som vi fick av Tiss, har vi ingen användning för längre så mamma har kollat runt på nätet lite efter nån som verkligen behöver en vagn. Det är knappt nån ide att sälja för folk vill oftast ha en ny cool vagn så tillslut kontaktade mamma neoavdelningen (nyföddsenheten för för tidigt födda) på Akademiska sjukhuset och frågade om de ville ha en vagn och det ville de väldigt gärna. Så imorgon el på fredag ska vi dit och lämna av den. Känns bra, då är det nån som kan utnyttja en hel och ren vagn, istället för att slänga den. Skönt! 


 

Nu är vackraste Alexander vaken.. ska äta lite frukt och städa upp lite här hemma. Vi hörs sen med min egolista o lite coola bilder på Alex! 


pusspusspusspusspuss

Av Sebastian Alexander - 15 november 2011 09:48




Gomorgon! 


Nu är jag på dagis, mamma har städat o fyllt upp diskamskinen, bäddat o plockat. Alex ligger i vagnen o sover så gott till mammas musik :) Jag skulle ju visa en grej mamma gjrot som jag blev glad över, ni kommer kanske inte tro detta men jag är gått o kärat ner mig i en.. LAMPA! Jag blev så glad när mamma köptde den, jag bestämmde att den skulle stå vid min säng så den kan vara tänd på natten, men de var lite glapp i den så en dag funkade den inte och jag blev faktiskt ledsen :( Mamma tog tag i det och fixade glappet så nu lyser den fint igen, samtidigt så passade mamma på att fixa till utsidan på lampan lite.. så här blev den.. 



 

Först.. en rätt ful lila sliten lampa.. 


 

Här har mamma varit framme, målat vitt, skrivit Sebastian i blandade stora o små bokstäver och så har jag fått en liten herrnilson apa också hihi


 

Alexander har också en.. 


 

Så här fint lyser det vid Alex säng..


 

.. och så här fint lyser det vid min säng.. 


ja det var det, ni trodde kanske att de skulle vara nått annat jag fastnat för, men det var bara en lampa hihi mamma tyckte detta var SÅ kul så hon funderar på om hon ska göra en till Hugo o Moa.. vad säger du om det moster? Är det nått de skulle vilja ha? El.. nån annan kanske? Mamma tycker de är så kul att pyssla o har pyssel överallt, men vill gärna göra fler lampor så.. säg till :) Mormor.. man kan tex få en text på lampan.. typ... här var det tänt HAHAHA nä men allvar, säg till om nån vill ha en lampa o moster säg till om Moa o Kiko vill ha! 


Vi köpte lite mer pyssel igår som vi ska fixa i veckan..

 

Färg och pepparkaksgubbe/gumma.. ni ser bläckpenan i mitten.. o så ser ni gubben o gumman.. lite stoooora va :) 


Nu ska vi upp o möta Annica på gränby, hörs sen! pusspusspusspuss

Av Sebastian Alexander - 14 november 2011 20:35


Nu har det hänt.. Alex  ´TAND är här! Längst ner på höger sida har risgrynet börjat titta fram.. Hoppas Alex slipper att ha ont nu när den kommit upp, stackarn har haft feber o varit förkyld senaste tiden..


Själv har jag fullt upp med att käka kåvepennin, det går bra tycker jag.. JAG tar nämligen kåvepeninen själv.. mamma eller pappa mäter upp hur mycket jag ska ha i en spruta sen så tar jag medecinen själv! Joo ja tackar ja, jag är ganska så himla bra på det tycker jag också :) Idag var jag på dagis och hängde med mina kompisar, vi var ute o lekte hela förmiddagen, sen in för lunch o sovstund innan mamma kom och hämtade mig. Vi drog iväg till affären och storhandlade, det BORDE räcka i två veckor.. vi får väl se, mamma brukar göra en matlista och inköpslista som sträcker sig över två veckor, ändå måste vi ALLTID handla fler gånger, alltid nån liten grej man glömt och när man ändå är på affären o köper det så följer det ofta med nått annat också.. :) Som imorse när mamma lämnat mig på dagis, då skulle hon bara gå till affären för att hämta ut ett paket.. men så var det bra pris på......


 

Lussebullar! Självklart köpte hon.. men de fanns ingen kvar när jag kom hem.. tyckte jag var dålig stil.. :( Mamma har köpt billig saffran också så hon kan baka miljoner lussebullar, o då jäklar ska jag äta.. massor av dom!


Igår råkade pappa bädda min sämn med ett påslakan set jag skulle få i JULKLAPP! Mamma ville tvättaq det innan hon slog in det, men pappa visste inte att jag skulle få det i julklapp så han bäddade o var glad och när jag fick se det, skrek jag rakt ut! BÄRGARN!! Det var bägarn och blixten ifrån Cars!!! :) Jaha.. tack för julklappen då! :)


   


Vi var ute och gungade igår, det är nog det absolut bästa jag vet! Jag gungar hela tiden, varje gång vi går ut ska jag gunga, igår gick vi ut medan vi tvättade och smarta mamma kastade ner mössa i tvättmaskinen så jag fick låna Ävs - jag kan inte säga Alex, så jag säger Äv ;) Jag lånade hans mössa och innan vi gick ut, gick jag fram till vagnen, kröp upp framför Äv och knockade ihop våra huvven o sa.. SKÅL! (hahahahaha, mamma tyckte de såg för jäkla kul ut!)


 

Skål brorsan, tack för lånet av din mössa!


 

Du är bra snäll lillgubben.. *klappar Äv på kinden*


 

*tuut tuut på näsan*


  

Nää mamma! NU är jag verkligen less på att du jämt tar kort.. jag tänker inte titta!!! (mamma ropar på mamma, att mamma VILL ha kort på Sebbe...)


 

(pappa är på mammas sida...och hjälper till att vride mitt huvud så mamma får sin jäkla bild! hihi)


Jag och mamma har stått o gjort massa frukt o mat till Äv, banan, apelsin, äpple, päron, melon, ananas, olika kryddor så som kanel o liiite socker och turkisk yoghurt, uppblandad med varann på olika sätt i olika burkar, slipper man köpa dyra burkar till Äv när han ska äta.. idag fick han torsk, potatis o morötter.. det var första gången han smakade fisk.. var så där gott tyckte han, vi får ge det nån gång till innan vi kan avfärda det.. favoriten hitills som han ätit är kyckling, potatis o grönsaker. Favorit efterätten är banan och vatten i nappflaskan. Min favoriträtt är nog.. fiskpinnar och efterätt är också banan.


 

Ahh jag älskar att äta, jag äter nästan en burk vid VARJE tillfälle, det är typ 3 burkar om dagen! Plus gröt!


 

.. och massor av vatten!


Då blir man en sån här stoor och glad kille!


  

Imorse såg det ut så här, vi stod o satt framför tvn o kollade på bolibompa..


 

Just nu ser det ut så här.. vi har tagit över hela mammas o pappas säng hehe de får lägga sig i våra sängar höhöhö


Imorgon ska ni få se en fin sak mamma gjort till mig, jag blev glad, det kanske inte är vad ni tror, ni får se imorgon.. innan vi sover vidare ska jag visa en bild på Äv.. han kryper ju som värsta kryparen nu.. nu på eftermiddagen stod jag o mamma i köket och bakade, pappa satt vid köksbordet o gjorde.. ja jag vet inte.. men Äv låg ute i vardagsrummet på ett täcke o lekte.. tills vi tyckte oss höra nått utan för köket och tittade dit.. det var Äv.. han har krypit fram till bilstolen och krypit UPP i bilstolen, och fram till kanten liksom.. där ligger han, med handen ner i mammas ljusskål och käkar på ljus!!!!!! Vilken jäkla klockren grabb, you just have to LÖÖÖÖV him!   


   

*nomnom* gott med ljus *nom nom* Tur att stolen inte vikade.. och HUR har han tagit sig upp... jag är imponerad som sagt!


Nu.. SOVA! natti, pusspusspusspusspusspusspuspsusspusspuspsuss

Av Sebastian Alexander - 12 november 2011 12:30


Detta kaos vaknade mamma upp till igår morse.. då var man inte lycklig alltså.. jag var lycklig, jag satt i soffan o käkade frukost medan mamma städade, städade, plockade o dammsög.. 


 

Hela vardagsrummet.. 


Alex lekplats (vad fan gör hammaren där?!)


 

Jag har fullt upp med att skruva o mecka medan mamma städade.. 


 

Mamma hade stämplat lite kvällen innan... bordet var helt svart av stämpelfärg.. 


 

Köket... 


 

Ganska överfull diskbänk.. 


Men ca 1½timme senare såg det ut så här (och luktade så mycket bättre än alla bajsblöjjor som ligger överallt:) 


           


Puh! Just när mamma trodde de var klart.. typ.. 1 timme senare såg det förjäkligt ut igen, men nu orkar vi inte städa mer.. får ta det nånannan dag. Pappa ligger och sover just nu, han är så trött, jag borde sova men har fullt upp med att klättra på dörrar och åka på min bil i fullrulle från vägg till vägg så det dånar när jag slår i väggen, Alex ligger på golvet och skrattar åt mig :) Duktiga Alex kan ju KRYPA och SITTA upp helst själv nu.. älskade killen vad du är bra! 


 

Alex sitter på golvet och tittar/lekar med alla leksaker.. 


 

Du är så jävla bra brorsan som kan sitta o krypa!! 


Jag var rätt duktig häromkvällen, jag lånade en av mammas betongfjärillar och hjälpte henne måla den.. 

 

Mamma gjorde ena sidan, jag gjorde den andra.. 


 

Jag lånade lite stämpelfärg också o fixade fjärillens kropp :) Lääkärt! 


När pappa vaknar o vi packat färdigt allt, ska vi hem till mormor o morfar o bjuda på mat, vi kör lite kyckling curry i ris så här på en lördag.. det är alltid gott! Vi hörs lite senare! pusspusspusspusspuss


Av Sebastian Alexander - 11 november 2011 07:57


Det ÄR borrelia jag fått.. jäkla shit också :) Jag fick kåvepenin som jag ska äta i tio dagar, 6ml åt gången, det är ganska mycket, nämligen en hel spruta plus lite till! Smakar SKIT men jag kämpar på o försöker verkligen få i mig det jag ska för att bli bättre.. Mamma var mäkta imponerad av mig igår när vi var upp till läkaren! Vi fick tid hos BVC 1030, mamma kom och hämtade upp mig på dagis, vi åkte iväg och fick komma in på en gång när vi kom dit. Jag har varit lite blyg för BVCmarie, men nu pratade jag med henne och när hon frågade om hon fick se magen så klättrade jag upp i stolen bredvid henne och hon fick hjälpa till att ta av min luvtröja. BVCMarie visste inte riktigt vad det var, ringen såg ut som om att de skulle kunna vara borrelia, men samtidigt hade jag ränder också o de tyckte hon verkade konstigt, vi fick en tid hos läkaren för att få ett expert utlåtande, vi skulle vara där 11,15, så vi hade 40 minuter på oss att göra något. Vi gick ner till bilen igen, fö ratt åka o växla så vi fick mynt att stoppa i parkeringsautomaten. VI packade in oss o all packning i bilen, åkte iväg, ut med allt, in o växla, tillbaka med allt i bilden, åkte tillbaka till vårdcentralen, ut med all packning igen, anmälde oss i kassan, upp för alla trappor o äntligen vila en stund. Alex skrek för han var hungrig o trött, mamma var trött o förkyld o jag busade o sprang omkring. Runt 11,30 kom äntligen läkaren, han behövde bara ta en titt så var det klart, han sa att jo det där är borrelia.. vi fick gå in i ett annat rum där han skrev ut receptet och jag tjuvkikade i hans väska, mamma sa åt mig på skarpen att jag inte fick göra det, medan läkaren sa att det var OK, man är nyfiken i min ålder hehe jag gillar honom :) han sa att jag och Alex (som ALLA säger som vi möter) att vi är stöpta i samma form, och mamma var även stöpt i den formen haha joo men vi är rätt lika, men mer lik pappa säger mamma, hon är glad att hon har tre stycken Stefan hemma, eftersom hon älskar orginal Stefan så mycket :) 


Vi gick till apoteket, Alex skrek, jag tog av mig skor o jacka o sprang omkring på apoteket och pillade på ALLT! Tillslut var det vår tur, mamma gick fram, o kom sen tillbaka för de måste ha hennes körkort, hon fick lägga ner Alex på golvet, plocka bort jackor, overall, mjukisdjur o skor, ner i skötväska o leta efter plånboken, hittade det, fram igen, tillbaka igen då de måste blanda medicinen, tillbaka igen o hämta den när den var klar, betala o klart. Vi gick ut utanför apoteket, ner med Alex på golvet igen som gallskrek, jag sprang iväg just när mamma tagit fram mina skor för att sätta på mig dom, hon sprang efter mig, drog tillbaka med, på med skor, på med jacka och mössa. På med Alex overall och mössa, hänga upp väskan på ryggen, i med Alex i bilstolen, bära bilstolen, väska och apotekspåsen o ha koll på mig, som redan sprungit ut. Mamma kom ifatt mig och då gick jag sakta istället o tog 100år på mig att ta mig till bilen, in med Alex o väska o påse i bilen, jag skrek för att jag inte fick öppna bildörren, men mamma var så varm o svettig att hon inte hade tid/ork att bry sig. In med mig i bilen, ringa pappa, mormor o moster, prata, prata, prata sen åka o köpa lunch. Vi körde mcdonald hehe, ca.. 3 minuter innan vi kom fram till MC så somnade jag o Alex...... oki, mamma åkte hem till mormor, men de skulle iväg så det var bara att vända igen, just när vi kommit fram, maten var kall men mamma stannade till en stund för att äta ändå. mormor o morfar skulle leta checkpoint vid Grindstugan ungefär, så vi följde efter dit, just när mamma parkerar vaknar Alex o gallskriker, mamma sätter sig i baksätet o ammar honom en stund, mormor o morfar o annica komma tillbaka från promenaden, mamma knackar på rutan, annica knackar tillbaka, mamma knackar ännu hårdare men inen bryr sig.. mamma KNACKAR o KNACKAR på rutan.. tillslut kommer Annica på att det är barnsäkrat på bildörrarna så mamma kommer inte ut! hahaha annica öppnar dörren, mamma sätter sig i fram, åker hem till mormor, ger Alex mer mat o frukt, byter blöjor, åker iväg till affären m ed mormor o annica, lämnar av mormor o annica hemma, åker vidare för att hämta upp pappa, hem, göra mat o städa sen.... VILA i 5 sek, för Alex ska ha mat o byta blöja igen.. men mamma fick en paus när mamma o jag pysslade lite, vi stod o målade glitter på en fjäril, det var så fint, jag ska visa bild sen nu måste vi byta blöja på både mig o Alex, sen ska vi dammsuga lite o äta frukost.... GOMORGON! 


 

mamma tycker vi ser så lika ut, öronen, munnen, näsan..


 

Bägge ligger med ena benet uppdraget :)

Av Sebastian Alexander - 10 november 2011 09:26


Imorse när jag vaknade hade jag en stor röd ring på magen och runt på ryggen.. hade inget igår kväll när jag la mig. För några veckor sedan hade jag en liten röd ring på undersidan av överarmen, men vi trodde inte att de var nått så efter några dagar var den borta men nu är det alltså tillbaka på magen o ryggen.. eftersom de ä rkonsert idag på dagis så gick jag dit och då passade mamma på att fråga dagisfröknarna om de kanske visst vad det kan vara för det varken klias, har prickar el fjällar, bara en stor röd/rodnande ring. Marita trodde de kunde vara borelia (jag hade två fästingar, men de var i sommras ju.. kan det komma så här långt efter?) En kille på dagis hade det förra månaden o hon sa att de såg nästan exakt likadant ut.. jag har även en svullnad i ögat o det är rött och det klias.. Tydligen så går det ögoninflammation på dagis så det kanske är det.. ojoj.. mamma har ringt till BVC o de ska strax ringa upp så får vi se vad jag drabbas av, om de hör ihop el om det bara är smågrejjer :) 


     


Uppdatering: 

Nu har BVC ringt, de sa att de var svårt att veta utan ville gärna titta så vi fick en jourtid nu 1030 så mamma ska strax åka o hämta mig o "störa"mitt i konserten.. hihi så vi får åka o se vad de kan vara.. hon tyckte väl om de var borelia skulle det kanske vara en prick i mitten också, jag har ju "bara" en ring.. men.. återkommer senare! 

Av Sebastian Alexander - 7 november 2011 09:32


Gomorgon! 

Nu börjar lillälsklingen Alex bli friskare, äntligen! Stackarn, har haft feber i tre dagar o förkyld en vecka.. skönt för han att det börjar släppa. Han åt jättemycket mat, frukt o gröt igår, så kul att gamla matvraket är tillbaka :) 


Inatt var dock ingen kul natt, pappa måste jobba så han somna på soffan, mamma är förkyld o ont i bihålorna o huvudvärk, jag var övertrött o Alex liten släng av förkylningen men mest glad vilket resulterade i en natt utan sömn för mamma.. Eftersom pappa sov i soffan klättrade jag upp i pappas säng o låg NÄRA mamma, Alex låg och snackade, skrattade o jollrade låångt in på småtimmarna, så mamma tog upp honom i sin säng tillslut för hon var så trött, alltså låg vi TRE st på mammas sida av sängen.. trångt med andra ord! Idag är mamma jättetrött, fortfarande huvudvärk o ont i bihålorna så hon ska inte iväg på träning idag (måste komma ihåg att säga till Robert o mormor det....) utan vi stannar hemma o tar det lugnt istället, kanske kör lite tvätt, skulle behövas. 


Mamma filmnade oss lite i natt, det är inget fel på era högtalare, vi sa inte så mycket, vi var ganska trötta :) Mamma tycker vi är så söta så hon vill visa videon iaf, fast inget spännande händer.. 



haha vad kul videon har "stannat", kolla ALex ena öga hahaha



Ja annars händer väl inget kul direkt, el kul saker händer, men kanske inte spännande. Imorgon ska vi med Annica till en arbetsintervjuv (håller tummar för Ankan att hon får jobbet, sötnosen!) jaa annars inväntar vi julen hehehe MIXMIX affären bredvid oss som ska lägga ner har 50% på allt och de har precis fått in en STOR omgång med julsaker, vem var där igår? Vem köpte julsaker? Mm precis... mama :) Förresten, FARFAR var här igår! Det var jättekul att se honom, jag sa faktiskt några rod itll honom, hade fullt upp med att titta på Nicke Nyfiken.. Alex snackade o skrattade åt farfar destu mer hihi Vi kom fram till att vi ska äta mat hos farfar om två helger tror jag.. nästa helg ska vi på maskerad, måste hitta maskeradkläder nu.. får se vad de blir. Mamma o pappa har hittat jätteroliga maskeradkläder som de ska ha, nu är det bara jag kvar. 


Ja men nu ska mamma kurera lite och Alex ska sova, vi hörs! Stor puss o varm kram till alla som läser! *all kärlek*
 

Av Sebastian Alexander - 4 november 2011 21:24

  

Lillis är ännu mer sjuk nu.. alldeles varm o rödmosig.. han vaknar o sover omvartannat älskade gubben!


Vi har varit hemma hos mormor o morfar hela dagen. Vi åkte dit tidigt för att vi hade lite att göra, vi skulle baka, handla, laga matm hämta pappa, äta, äta SKINKMACKA, glass o så vår banoffepaj :) Jäklar vad god den var!! Tack för idag mormor, allt var jättegott!! nu är vi hemma igen, jag sover, alex försöker sova, mamma ska snart sova o pappa spelar lite.. Imorgon.. vet ni vad? Då ska jag på BIO! Jag, pappa och mamma ska se CARS.. kommer bli kul, mamma sa att det är en jättestor TV man får titta på och äta popcorn, det låter jäkligt kul faktiskt, först var det tänkt att jag o mamma skulle gå på Alfons, men den har slutat gått nu.. suck så då tog vi CARS 2 istället, jag ÄLSKARÄLSKAR bägarn och blixten.. vi bokade biljetter men då sa pappa att han oxå vill me o se filmen :) Jag har bärgarns hejdlösa historier och cars 1  hemma , pappa o mamma har väl sett de 100 gånger så därför ville pappa me, för att se tvåan när han ändå sett de andra filmerna hihi.. så imorgon smäller det, Alex är hemma hos mormor o morfar så länge (TACKTACK!!!)


Igår så ändrade vi om lite med våra sänger.. jag fick mig en liten sängkamrat.. typ :)


 

Tjääna Alejandro! *en glad bebbe ropar på Alex*


 

Tittut, ligger du här Alex?! *hihi*


 

Tittut, ligger du här Sebbe *hihi*


Man ser det inte så bra på kortet, men mamma stod o funderade igår, hon rynkade pannan o liksom höll fingrarna under o över hakan o ba.. hm.mmmm jag var inte sen på att härma..


 

Hmmm....... :)


Nu tror jag minnsann att lillgubben är lite trött...


 

Vi avrundar o så hörs vi imorgon, efter bion hihi vad roligt! SOV GOTT!


pusspusspusspusspusspusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards